quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Roodharig hè?
Dan wacht ik de volgende keer ook.
Ik kan me nu voor mijn kop slaan nu.quote:
Dat zou ik zeker doen ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me nu voor mijn kop slaan nu.
Het was niet drukker dan druk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
Volgende keer gewoon wat zeggen hoorvind het een raar idee dat je in de winkel was zonder dat ik het door had
maar was ik druk bezig dan?
Beetje olijfolie lijkt mij wel lekker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
LB!
Als ik die coucoussalade alleen met mango, rozijntjes en sugarsnaps wil maken, moet er dan nog iets bij voor de smeuiigheid? Room of een beetje olijfolie?
Uhm?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was niet drukker dan druk.
Ik kom misschien de volgende keer wel weer langs.
En Tuinwijk was ik vorig jaar ook langs geweest, de laatste vrijdag van het dienstregelingsjaar 2008. Ik kwam toen terug van Houten Castellum, later op Lunetten overgestapt op lijn 8 (ik wilde de nieuwste gelede bus testen, maar ik moest het doen met een iets ouder type).
Alhoewel ik niet in Utrecht woon, was Rijnsweerd tot begin dit decennium mijn tweede territorium, niet in de laatste plaats omdat mijn moeder daar vroeger voor Fortis werkte.
Ik zal niet meer reageren als jij post dat je in bad gaat of geweest bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
Net nog even lekker in bad gestudeerdsorry cobra
en zo maar eens beginnen met deopdracht uit te tikken
Haha. Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet zeggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal niet meer reageren als jij post dat je in bad gaat of geweest bent.![]()
Wel wens ik je succes met je opdracht(en).
Blijf het maar gewoon posten hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha. Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet zeggenhoewel, daarvoor is het veel te lekker
thanks![]()
Amsterdam, Bos en Lommer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm?Ok
volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar waar woon je nu dan?
Waarom denk je dat ik zei dat ik zo aan de opdracht ga beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Maar eerst even een peukie roken. MaJo?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik zo aan de opdracht ga beginnen
zit nu nog lekker op het balkonme moed in te roken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam, Bos en Lommer.
Adelante (KLB-mod) zal me vast niet geloven, omdat ik ook nog eens weet waar alles in Arnhem ligt. Ik heb hem maar getroost met het feit dat de allereerste website die ik ooit bezocht, van Connexxion was.
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moed heb je niet nodig, gewoon doorzettingsvermogen. En dat heb je best wel.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan heb ik bij je in de buurt gewoondjan van galenstraat, aan de goede kant van de straat
![]()
Ja ik rook even gezellig met je mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komen
hoewel, ik kon ook niet anders met mijn drukke schema van het moment
nog 1 peukie en ik ga er tegenaan. Doe je mee?
Haha grappigquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In die straat woon ik ook, tegenover het Erasmuspark.
Op (ruime) loopafstand vind je een ziekenhuis, een busgarage en een metrostation.
Ik presteer gelukkig ook goed onder druk. Anders zou het helemaal niets meer wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ik rook even gezellig met je mee.![]()
Ik heb er ook wel last van dat ik zaken pas op het laatste moment afhandel.
Moet ik wel zeggen dat ik goed presteer onder druk, dus dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |