quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
We zaten trouwens 8 euro van tweede target af maar toen heb ik nog wat gekocht en hebben we het gehaald![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef MaJo het volgende:
nu doodmaar moet nog veel doen dus heb net weer zitten studeren in de trein
en zo weer in de bus
Welke?quote:
Oeps, ik dacht dat je er twee had.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke?ik moet er 6 maken waarvan er 2 bijna af zijn. Dus dat wordt nog even bikkelen
Niets bijzonders meegemaakt vandaag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
We zaten trouwens 8 euro van tweede target af maar toen heb ik nog wat gekocht en hebben we het gehaald![]()
Ik heb er ook maar over 2 verteldquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat je er twee had.![]()
Sorry
Was je in de winkel ofzo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niets bijzonders meegemaakt vandaag?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar over 2 vertelden die heb ik vrijwel af
nu mijn papervoorstel over just war theory nog schrijven, 2 samenvattingen maken voor politieke theorie in gedrag en een mega opdracht voor onderzoeksmethoden
Rond 16:00, daarna weer weggegaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je in de winkel ofzo?anders weet ik niet waar je op doelt
quote:
Ik kan je makkelijk herkennen, maar misschien een volgende keer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]en dan zeg je niet even hoi
mij wel gezien?
quote:
Hij keek gewoon graag naar jequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]en dan zeg je niet even hoi
mij wel gezien?
Dus je pakt zo direct de bus terug?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Insert twilight zone liedje! Ik zit in de bus voor een gezellige avond maar ben eigenlijk gewoon ziek
begrijpelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij keek gewoon graag naar je
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
begrijpelijk natuurlijkmaar even hoi zeggen lijkt me redelijk gezond
gelukkig zijn er geen vleugels die opgegeten kunnen wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Insert twilight zone liedje! Ik zit in de bus voor een gezellige avond maar ben eigenlijk gewoon ziek
nee, ik ga doorbikkelen en gewoon niet drinken.quote:
misschien is hij wel zo'n enge stalker :pquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
begrijpelijk natuurlijkmaar even hoi zeggen lijkt me redelijk gezond
langoliers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig zijn er geen vleugels die opgegeten kunnen worden
Beste boek van King!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |