Sorry!quote:
Blijft een mooi en indrukwekkend nummer.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:50 schreef Mark_V het volgende:
hey mensen, lang niet gesproken! te druk met werk enzo, je kent het.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe hee, ik wil graag een zakmes kopen voor mijn vriend als ie jarig is, maar er zijn echt duizend verschillende soorten!! En de dingen die ik er op wil hebben zijn niet gecombineerd in een betaalbaar model
Ik gebruik deze twee:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooi
Zekersquote:
Dat lijkt me behoorlijk lastigquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zekers
Nieuwe baan, half in Rotterdam/Delft/Den Haag, half in Groningen, dus ben op dit moment een behoorlijke arbeidsnomade.
Heul veul!! (valt wel mee eigenlijkquote:Hier nog zeer schokkende roddels?
Valt wel mee hoor, gewoon in de trein gaan zitten en werken maar.... en het niet erg vinden om uit een koffer te levenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk lastig
[..]
Heul veul!! (valt wel mee eigenlijk)
Tja, één groot backpackersavontuurquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:16 schreef Mark_V het volgende:
Valt wel mee hoor, gewoon in de trein gaan zitten en werken maar.... en het niet erg vinden om uit een koffer te leven.
Ja ik zit er ook even over na te denkenquote:Die leatherman-aanbieding is wel erg aantrekkelijk trouwens
Ook net wakker, zo maar eens broodjes scoren bij de bakker, boodschappen doen en 2 dagen niets doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens net wakker en zit op mijn koffie te wachten. Daarna ga ik heel heftig douchen en in de zon zitten als een opwarmende leguaan.
niiiiicccceeeequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook net wakker, zo maar eens broodjes scoren bij de bakker, boodschappen doen en 2 dagen niets doen.
Mijn planning is tot maandag ochtend leeg!
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Mark_V het volgende:
Een van de hardst zuigende dingen uit het leven van de werkende man.... op #$@#$@# zaterdag om ZEVEN UUR 's ochtends klaarwakker zijn.
Ook erg herkenbaar. En dan wķl je wel graag wat leuks gaan doen, maar je hebt er gewoon het fut niet voor.quote:En dan vanavond als het net gezellig begint te worden, zit je te knikkebollen
In elk geval niet een waar ik ook bij wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Mark, was jij niet een keer bij een meet? Ja toch?
Goed plan, ga ik ook doenquote:
En weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |