Oh dat ga ik zo eens even beluisteren als mijn cd is afgelopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
En nu snap ik helemaal niet meer dat zij nooit is ontdekt.![]()
Opname uit 1999 voor een charity cd (met een beperkte oplage)
Nog niet want dat moet ik nog steeds weer downloadenquote:
Damnquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
En nu snap ik helemaal niet meer dat zij nooit is ontdekt.![]()
Opname uit 1999 voor een charity cd (met een beperkte oplage)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Dat herinnert me aan een Gibbs regel(Never go anywhere without a knife) En dat ik zelf ook wel 1 wil hebben
Wat zoek je dan precies
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is rood en zit in de hoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze zulke dingen ook niet bij vis/hengelsportwinkels ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooi
Inderdaad, 128 mbquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ja vast wel maar ik was gewoon een beetje aan het neuzen op internet wat die dingen zoal kosten.
Ze zijn er dus echt van 10 tot 200 euronu nog eentje vinden die precies heeft wat ik er voor hem op wil hebben, maar geen overbodige dingen, en dus betaalbaar is
Dit vind ik bijvoorbeeld echt onzin
Mijn scheermes heeft minder mesjes, en ook andere gadgets zoals een imbussleutel zitten er niet op. Ja dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef Susi het volgende:
The Best A Man Can Get toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |