abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 19 april 2009 @ 12:50:31 #276
39237 crew  H_T
2733
pi_68165381
Mijn Hans Andersbril doet het ook prima
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_68165408
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wyccie wat gaat er geknutseld worden?
Kaarten, en wat vouwen.

Ik zocht de doos met kaartspullen en vind allemaal andere knutselspullen. Wat ongelooflijk leuk om dat soort dingen allemaal terug te zien!

Ik moest zo lachen om:
  • Mijn acrylverfprobeerseltjes, de pergamanokaartjes, twee oude camera's waarvan er 1 nog een rolletje had waar 4 foto's mee zijn gemaakt, dus die ga ik volschieten en afdrukken, ben benieuwd wat er op staat. Een Popcam, met vier lenzen met kleurfiltertje, die heb ik ook geladen en ga ik uitproberen.
  • Mijn geheime spaarpot met nog het oude briefje van vijf gulden (Vondel), twee dubbelkopsrijksdaalders, 1 cent, de gedichtjes die ik geschreven had.
  • Mijn diploma's (o.a. proefdierkunde, stralingshygiėne) en van de middelbare school; het bleek dat ik helemaal geen 2,5 voor mijn wiskunde-examen had gehaald. Ik had een 3,3! Van alle vakken haalde ik nota bene voor natuurkunde tijdens het centraal examen een hoger cijfer dan mijn schoolonderzoekgemiddelde; het vak waar ik de meeste moeite mee had (wiskunde niet meegeteld, dat had ik al lang opgegeven).

En nu ga ik verder zoeken naar de kaartspullen.
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
    Ik ben een beetje met jou aan het opscheppen Als ter sprake komt dat de koningin komt enzo 'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
    Hebben jullie al eens gemeet?
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Gisteravond bij een dichtavond geweest van de vereniging, eerst alleen maar om te kijken maar later toch besloten om mee te doen. In een ronde ben ik zelfs derde geworden, en dat verwachtte ik niet ! Het gedicht heette "Zoogdieren" en ging als volgt:

Tijger, leeuw, neushoorn
    Dolfijn, potvis, vogelbekdier
    Koe, varken, ezel, geit
    Hond, hamster, cavia, konijn
    Gnoe, damhert, kangoeroe
    Blauwe vinvis, hyena, kat
    Vleermuis, egel, kariboe
    Maar niet
    de eend
    Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?
  •   Moderator zondag 19 april 2009 @ 12:52:27 #278
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_68165443
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Jammer dat het zo moet lopen.

Maar belangrijk en goed dat je aan je zelf denkt!
    Zeker jammer maar eerlijk gezegd zag ik er al hartstikke tegenop. Het vliegen, weggaan met een groep die ik niet ken. Ik zit eigenlijk niet goed genoeg in mijn vel voor dit soort experimenten

maar goed, misschien krijg ik nog wel een opleving. Ik sluit nog niets uit
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_68165527
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
    Tevens 'middag

ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment

ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
    Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?
    Heel begrijpelijk hoor. Het is een soort van schuldgevoel dat nu weg gaat. Je kunt gewoon niet genieten als je nog van alles moet afmaken.
    Zit je nu wel met je laptop buiten of op het balkon? Een beetje frisse lucht en zon zal je goed doen. Kun je toch nog aan je huiswerk, maar heb je toch het gevoel te kunnen genieten van je zondag.
      zondag 19 april 2009 @ 12:55:40 #280
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_68165555
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zeker jammer maar eerlijk gezegd zag ik er al hartstikke tegenop. Het vliegen, weggaan met een groep die ik niet ken. Ik zit eigenlijk niet goed genoeg in mijn vel voor dit soort experimenten

maar goed, misschien krijg ik nog wel een opleving. Ik sluit nog niets uit
    Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis. Er vaart een boot tussen Denemarken en Ijsland. Duurt wel iets langer natuurlijk.

En zou een extra kennismakings avond met de groep niet helpen?
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
      Moderator zondag 19 april 2009 @ 12:56:28 #281
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_68165586
    Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van anderen iedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga

maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      Moderator zondag 19 april 2009 @ 12:58:49 #282
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_68165671
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?
    Heel begrijpelijk hoor. Het is een soort van schuldgevoel dat nu weg gaat. Je kunt gewoon niet genieten als je nog van alles moet afmaken.
    Zit je nu wel met je laptop buiten of op het balkon? Een beetje frisse lucht en zon zal je goed doen. Kun je toch nog aan je huiswerk, maar heb je toch het gevoel te kunnen genieten van je zondag.
    Ik moet zo werken een van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 19 april 2009 @ 12:59:02 #283
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_68165684
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:51 schreef wyccie het volgende:
    [..]

Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?
    Het was ook leuk om te zien dat niet iedereen het even serieus nam . Er waren echt persoonlijke gedichten, maar ook een waarvan van 20 films de clou werd vermeld op hoog tempo
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
      zondag 19 april 2009 @ 12:59:07 #284
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_68165688
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
    Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van anderen iedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga

maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
    Daar moet je je zeker geen zorgen over maken. Jij beslist wat het beste voor je is.

En als je het besluit neemt niet te gaan faal je zeker niet!
    "Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
      zondag 19 april 2009 @ 13:00:13 #285
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_68165727
    quote:

Ga je nou niet druk maken om wat andere mensen vinden, dat is helemaal nergens voor nodig en zonde van je energie.
    Je kunt meer van Ijsland genieten als je beter in je vel zit, dus dan zou ik daar ook voor gaan.
      Moderator zondag 19 april 2009 @ 13:03:27 #286
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_68165826
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis. Er vaart een boot tussen Denemarken en Ijsland. Duurt wel iets langer natuurlijk.

En zou een extra kennismakings avond met de groep niet helpen?
    Die was er maar toen moest ik werken.

en we gaan dinsdag al dus dat gaat niet meer lukken...

ik ben werken
      zondag 19 april 2009 @ 13:04:07 #287
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_68165850
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tot hoe laat moet je werken?
    pi_68165881
    quote:
    Dat is helemaal niet hoe mensen daarover denken! Je moet het gewoon heel zelfverzekerd vertellen.
    Het geeft aan dat je weet wat goed voor je is en beslissingen durft te nemen.
    Ik zou dat wel zo ervaren.
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
    Oh ja, ik dacht al wel dat je dit weekend moest werken, maar jullie beginnen altijd zo laat dus ik dacht dat je nu gewoon vrij had.
      zondag 19 april 2009 @ 13:07:57 #289
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_68165955
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die was er maar toen moest ik werken.

en we gaan dinsdag al dus dat gaat niet meer lukken...

ik ben werken
    Ah jammer, ik kan vandaag niet komen.

Die dampende sportzondag ook. Zojuist de GP van China bekeken (waarin Bernd Mayländer weer eens op kop reed ), straks nog de Amstel Gold Race.
    pi_68165956
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Het was ook leuk om te zien dat niet iedereen het even serieus nam . Er waren echt persoonlijke gedichten, maar ook een waarvan van 20 films de clou werd vermeld op hoog tempo

Dat is wel erg flauw.
    Ik moet er ook eens iets vaker op uit, naar dat soort avonden. Te beginnen met pubquizzen als ik het minder druk heb.

Ik ben zo blij met mijn hervonden schatten. Geen idee van wanneer ik het heb of hoe ik eraan kom, maar hier zit naast me een wit, rubberen hondje met oranje oren/staarten en twee blauwe strikjes.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 19 april 2009 @ 13:10:14 #291
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_68166033
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is wel erg flauw.
    Ik moet er ook eens iets vaker op uit, naar dat soort avonden. Te beginnen met pubquizzen als ik het minder druk heb.

Ik ben zo blij met mijn hervonden schatten. Geen idee van wanneer ik het heb of hoe ik eraan kom, maar hier zit naast me een wit, rubberen hondje met oranje oren/staarten en twee blauwe strikjes.
    Het was wel een leuk gedicht hoor "Jaws gaat dood, Jaws 2 gaat dood, Jaws 3D gaat dood in 3D" enzovoort.

Maak je een foto van een afgeknutseld project? Ben wel benieuwd
    Ik ben de kleur MAGENTA
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 19 april 2009 @ 13:14:35 #292
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_68166159
    Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.

Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
    Ik ben de kleur MAGENTA
      zondag 19 april 2009 @ 13:16:19 #293
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_68166218
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.

Als je al weet welk team er gaat winnen, moet je maar hopen dat het gaat regenen.
      zondag 19 april 2009 @ 13:17:51 #294
    111382 Ofyles2
    pi_68166251
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

De Safety Car moest vaak uitrukken, uitschuivers gegarandeerd.

Er zit een verrassende uitvaller bij, maar ook dat is iets voor later.
      zondag 19 april 2009 @ 13:20:39 #295
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_68166347
    Il wilde eigenlijk weer een aflevering van Spooks gaan kijken, maar zie dat Deadliest Catch zo gaat beginnen op Discovery. Dat eerst maar even kijken dus.
    pi_68166985
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    Maak je een foto van een afgeknutseld project? Ben wel benieuwd
    De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
    Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
      zondag 19 april 2009 @ 13:46:19 #297
    168091 Cobra4
    mr. Dkut
    pi_68167177
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:

[..]

De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
    Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
    Hoe krijg je dat voor elkaar?
      Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 19 april 2009 @ 13:47:32 #298
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_68167227
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik ben de kleur MAGENTA
      Redactie Frontpage zondag 19 april 2009 @ 13:48:22 #299
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_68167261
    Chuck
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
      zondag 19 april 2009 @ 14:19:08 #300
    111382 Ofyles2