Kaarten, en wat vouwen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wycciewat gaat er geknutseld worden?
Hebben jullie al eens gemeet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenAls ter sprake komt dat de koningin komt enzo
![]()
'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteravond bij een dichtavond geweest van de vereniging, eerst alleen maar om te kijken maar later toch besloten om mee te doen. In een ronde ben ik zelfs derde geworden, en dat verwachtte ik niet! Het gedicht heette "Zoogdieren" en ging als volgt:
Tijger, leeuw, neushoorn
Dolfijn, potvis, vogelbekdier
Koe, varken, ezel, geit
Hond, hamster, cavia, konijn
Gnoe, damhert, kangoeroe
Blauwe vinvis, hyena, kat
Vleermuis, egel, kariboe
Maar niet
de eend
Zeker jammerquote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet lopen.![]()
Maar belangrijk en goed dat je aan je zelf denkt!![]()
Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
Tevens 'middag
ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment
ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis.quote:Op zondag 19 april 2009 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker jammermaar eerlijk gezegd zag ik er al hartstikke tegenop. Het vliegen, weggaan met een groep die ik niet ken. Ik zit eigenlijk niet goed genoeg in mijn vel voor dit soort experimenten
maar goed, misschien krijg ik nog wel een opleving. Ik sluit nog niets uit
Ik moet zo werkenquote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?
Heel begrijpelijk hoor. Het is een soort van schuldgevoel dat nu weg gaat. Je kunt gewoon niet genieten als je nog van alles moet afmaken.
Zit je nu wel met je laptop buiten of op het balkon? Een beetje frisse lucht en zon zal je goed doen. Kun je toch nog aan je huiswerk, maar heb je toch het gevoel te kunnen genieten van je zondag.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?
Daar moet je je zeker geen zorgen over maken. Jij beslist wat het beste voor je is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Ga je nou niet druk maken om wat andere mensen vinden, dat is helemaal nergens voor nodig en zonde van je energie.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Die was er maar toen moest ik werken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis.Er vaart een boot tussen Denemarken en Ijsland. Duurt wel iets langer natuurlijk.
En zou een extra kennismakings avond met de groep niet helpen?
Tot hoe laat moet je werken?quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet zo werkeneen van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
Dat is helemaal niet hoe mensen daarover denken! Je moet het gewoon heel zelfverzekerd vertellen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Oh ja, ik dacht al wel dat je dit weekend moest werken, maar jullie beginnen altijd zo laat dus ik dacht dat je nu gewoon vrij had.quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo werkeneen van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
Ah jammer, ik kan vandaag niet komen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die was er maar toen moest ik werken.
en we gaan dinsdag al dus dat gaat niet meer lukken...
ik ben werken
quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:Het was ook leuk om te zien dat niet iedereen het even serieus nam
. Er waren echt persoonlijke gedichten, maar ook een waarvan van 20 films de clou werd vermeld op hoog tempo
Het was wel een leuk gedicht hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg flauw.
Ik moet er ook eens iets vaker op uit, naar dat soort avonden. Te beginnen met pubquizzen als ik het minder druk heb.
Ik ben zo blij met mijn hervonden schatten. Geen idee van wanneer ik het heb of hoe ik eraan kom, maar hier zit naast me een wit, rubberen hondje met oranje oren/staarten en twee blauwe strikjes.
Als je al weet welk team er gaat winnen, moet je maar hopen dat het gaat regenen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.
Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
De Safety Car moest vaak uitrukken, uitschuivers gegarandeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.
Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maak je een foto van een afgeknutseld project? Ben wel benieuwd
quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |