Probeer deze even: http://en.wikipedia.org/wiki/Qualitative_comparative_analysisquote:Op zondag 19 april 2009 02:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier die iets afweet van QCA toevallig? Ofyles misschien?
Ik zat zelf ook al aan koriander te denken, maar dat is zo'n typische hate-it-or-love-it-kruid. Ik kan het er wel naast zetten voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
En dan zonder de komijn en gember bedoel je? Een beetje olijfolie is wel lekker ja, anders wordt de couscous droogMaar zonder kruiden is zonde... ik had er ook nog koriander door
Laat maar weten hoe het gerecht bevaltquote:Op zondag 19 april 2009 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook al aan koriander te denken, maar dat is zo'n typische hate-it-or-love-it-kruid. Ik kan het er wel naast zetten voor de liefhebbers.
quote:GroenLinks wil de Europese burgers letterlijk samenbrengen. De partij deelt condooms uit met de tekst ‘Ik heb zin in Europese gemeenschap’. De tekst slaat op de slogan van GroenLinks: ‘zin in de toekomst’.
Heb je nu lenzen of helemaal geen bril?quote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik ook mijn bril maar weer eens opgezet voor het eerst sinds eeuwen. Ik vrees alleen dat ik een nieuwe, sterkere, zal moeten en die wel standaard gaan dragen... maar ik ga heel eigenwijs toch nog even wachten tot ik wat meer geld heb
Wanneer ik weer thuis ben zal ik eens kijken of het een eenmalig iets wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad. USBstick in 1 aansluiting = herstart, andere aansluiting geen problemen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat was de dag nadat een man uit Venlo 10 euro had gewonnen in Miljoenenjacht. Toen dacht ik: dit moet ik delen met anderen.
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenquote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wycciewat gaat er geknutseld worden?
Ik ga straks zingen, volgende week zaterdag & zondag concert en vandaag is de eerste repetitie met orkest.... ben benieuwd!!!ze zijn niet altijd even goed namelijk....
Psssstquote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik ook mijn bril maar weer eens opgezet voor het eerst sinds eeuwen. Ik vrees alleen dat ik een nieuwe, sterkere, zal moeten en die wel standaard gaan dragen... maar ik ga heel eigenwijs toch nog even wachten tot ik wat meer geld heb
Weet je ook waar een zonnebril op sterkte voor weinig te krijgen is?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Psssst
50 euro voor een complete enkelvoudige bril bij Hans Anders
quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenAls ter sprake komt dat de koningin komt enzo
![]()
'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
Hm, da's niet veel neequote:Psssst
50 euro voor een complete enkelvoudige bril bij Hans Anders
Thanksquote:Op zondag 19 april 2009 10:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer deze even: http://en.wikipedia.org/wiki/Qualitative_comparative_analysis
quote:
Hmm dat weet ik dan ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
Hm, da's niet veel neeMaar de bril die ik nu heb (en niet dagelijks draag, en ook geen lenzen) is ook van Hans Anders en die is volgens mij niet goed opgemeten... ik heb er nooit fantastisch door kunnen zien
quote:
Ik ben bang van niet, ook ik moet dat heel even doorlezen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
het stomme is dat ik het gewoon snap als ga de teksten in het boek lees, maar ik loop helemaal vast als ik het zelf toe moet passensnap jij er iets van? Zou je me misschien kunnen helpen?
Jammer dat het zo moet lopen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
Tevens 'middag
ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment
ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |