Nou, dan komt het dus helemaal goed met de opdrachten!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik presteer gelukkig ook goed onder druk. Anders zou het helemaal niets meer worden
De Jan van Galenstraat is inderdaad een drukke straat, maar hier had ik niet opgelet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigik woonde iets meer naar het centrum, boven de appie
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Net met twee vriendinnen gegeten en The Tennant of Wildfell Hall gekeken, britse miniserie naar een boek van Anne Brontė, erg mooi
En dan zonder de komijn en gember bedoel je? Een beetje olijfolie is wel lekker ja, anders wordt de couscous droogquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
LB!
Als ik die coucoussalade alleen met mango, rozijntjes en sugarsnaps wil maken, moet er dan nog iets bij voor de smeuiigheid? Room of een beetje olijfolie?
De typische Brontė / Austen vrijgevochten maar deugdzame vrouw, weggelopen van haar dronkelap van een man, komt met haar zoontje in een roddelgraag dorpje, met een leuke mr, nice guyquote:
Het gaat over FOK! dus.quote:Op zondag 19 april 2009 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De typische Brontė / Austen vrijgevochten maar deugdzame vrouw, weggelopen van haar dronkelap van een man, komt met haar zoontje in een roddelgraag dorpje, met een leuke mr, nice guyMaarja, zij weten niets van haar verleden, en dat komt natuurlijk lullig naar buiten uiteindelijk...
Dat ongeveer
Ga je weer een halve nacht doorhalen MaJo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komen
hoewel, ik kon ook niet anders met mijn drukke schema van het moment
nog 1 peukie en ik ga er tegenaan. Doe je mee?
Volgens de laatste roddels wel.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Hebben we al AKQ dates meegemaakt?
Weltruste LBquote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja ik ging naar bed
MaJo succes nog met je opdrachtenen slaap lekker allemaal
BasOne zou ook nog volgen, maar het is er niet van gekomen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is wel een stelletjeB.ertha en Supersheep
Tanjaa wil niet?quote:Op zondag 19 april 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
BasOne zou ook nog volgen, maar het is er niet van gekomen.
Raarquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik 'Alles is voor Bassie' gezongen.
Niet echt neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |