quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
coolcat heeft wel leuke zomerjassen
Samenwerking tussen -je kan het al raden- Doe Maar, en Normaal?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie heeft gister Doe Maar Normaal gezien?
Coolcat. Ik vind dat zo'n kutwinkelquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
coolcat heeft wel leuke zomerjassen
Ah mennn daar heb ik veel lelijke kleding gekocht toen ik in de 1e/2e zat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Coolcat. Ik vind dat zo'n kutwinkel
quote:
de winkel zelf boeit me meestal niet. alleen de kleding. En iedere winkel heeft steeds weer andere kleding dus ja...quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Coolcat. Ik vind dat zo'n kutwinkel
Ik toen ik 8/9 was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah mennn daar heb ik veel lelijke kleding gekocht toen ik in de 1e/2e zat.
goed geslapen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah mennn daar heb ik veel lelijke kleding gekocht toen ik in de 1e/2e zat.
[..]![]()
Ja, ik vind het een kutwinkel om de kleding.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:56 schreef DownPoison het volgende:
[..]
de winkel zelf boeit me meestal niet. alleen de kleding. En iedere winkel heeft steeds weer andere kleding dus ja...
Ik schrok 1 minuut voor mn wekker wakker, door een niet zo leuke droomquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kort, en werd wakker in een snikhete kamer. Jij?
ja maar ik bedoel dat ze ook soms wel leuke kleding hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een kutwinkel om de kleding.![]()
Iets anders verkopen ze niet.
Ik luister.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik schrok 1 minuut voor mn wekker wakker, door een niet zo leuke droom
Ik zeg nietsquote:
Ik heb er 1 shirt van. Fotoquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel dat ze ook soms wel leuke kleding hebben.
het meeste is idd vaak kut. Maar dat vind ik bij zoveel winkels. Ligt er ook aan wat er in de mode is he.
ik denk dus niet dat dat alleen aan de cool cat ligt zegmaar
Ahhhh vertellen!quote:
Modequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef DownPoison het volgende:
[..]
het meeste is idd vaak kut. Maar dat vind ik bij zoveel winkels. Ligt er ook aan wat er in de mode is he.
Ik vertel het nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb er 1 shirt van. Foto
Links, dus.
[..]
Ahhhh vertellen!
Ik vind het voor meiden altijd kut. Hoerige kleding, hoe meer tiet en hoe meer buik je ziet hoe beter. Ze verkopen nog nét geen tepelkwastjes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 11:59 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker. Mannenkleding is vaak leuker dan het vrouwenaanbod.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb er 1 shirt van. Foto
Links, dus.
[..]
Ahhhh vertellen!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: Nooou mn plaatje.
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ok. Ging het over de wedstrijd van vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |