Dus je rent meteen naar je PC toe om het hier dus te posten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef MASD het volgende:
Ik ben fucked. Moet vanavond optreden enzo, haal mijn bass zo om te spelen. Klinkt mijn a snaar echt heul dof en de sustain is echt minimaal.Getest met 3 pakjes dus het ligt aan de bass.
Als ik tijd heb om 3 keer een snaar te verwisselen denk ik wel dat ik het rustig aan doe. jeweet, MASDstylz is laidback.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus je rent meteen naar je PC toe om het hier dus te posten.
quote:
Dat is echt iets compleet andersquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder heeft gerookte kipfilet meegenomen ipv eendenborst.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Noortje. het volgende:
heb je geen eigen account?quote:
stuur d'r terug.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef Noortje. het volgende:
Vandaar heeft David een banquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze moeten laten zien hoe verliefd ze zijn. Deden David en ik ook altijd!1
Nouw, dan geef ik mijn wachtwoord niet aan jouquote:
hillyindrbilly?quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouw, dan geef ik mijn wachtwoord niet aan jou
Shit, geradenquote:
Batavusquote:
Liever een vaatwasserquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat was een bel! Zo van "Je bent door voor de wasmachine!"
Jawelquote:
HOE WEET JIJ DATquote:
Als je al 2 wasmachines hebt nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee man, wasmachine > vaatwasser fo sho.
Haha i hackyzors your account fietsquote:
Mijn mam krijgt uitslag van afwassenquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:30 schreef ImTheBase het volgende:
Ik wil een vaatwasmachien! dat afwassen steeds
Nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Haha i hackyzors your account fiets
Jawel. Nu even iedereen noten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ren! wtffdoe eens niet posten onder mijn nick..
Okequote:
Er is geen ruimte meer voor nog meer notes op mijn accountquote:
Hoeveel notes heb je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is geen ruimte meer voor nog meer notes op mijn account
onzinnquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NOTE.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, wie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onzinner is iemand met 700 notes niet zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kan trouwens ook notes maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Whehe, als ik thuis was blijven wonen had ik nog een afwasmachine, maar dat wou ik wel opgeven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn mam krijgt uitslag van afwassen
en ik ook.
[..]
Niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |