zijn om van te houdenquote:
Jepquote:
is dat noemenswaardig?quote:
Ik ook! En morgenavond, en die avond daarna, en alle avonden daarna ookquote:
dat dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook! En morgenavond, en die avond daarna, en alle avonden daarna ook
Ook je auto? Que pasa?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef mstr het volgende:
Alles kan echt kapotvallen wat mij betreft
Bij mij werkt het lekker wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Andrelon perfecte krul shampoo is tof! Gegarandeerd 350% meer pluizigheid en goed nieuws voor als je haar al niet goed te kammen was, nu hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken. Het is namelijk onmogelijk gemaakt! Bestel nu..
Je kookt nooit en als je het een keer doet ga je je compleet te buiten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef Noortje. het volgende:
Gerookte eendenborst met peer en gemengde sla en als toetje frambozencompote met meringue.
eend gewoon kant en klaar van de slager in de microwave gooien en derest komt gewoon uit pak/zak. Alleen peren schillen is hier moeilijk aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kookt nooit en als je het een keer doet ga je je compleet te buiten?Niet gewoon beginnen met rijst met crap
Oh, ik ging er vanuit dat ze alles vers ging doenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:50 schreef s0k het volgende:
[..]
eend gewoon kant en klaar van de slager in de microwave gooien en derest komt gewoon uit pak/zak. Alleen peren schillen is hier moeilijk aan
Fpquote:
fPquote:
quote:
quote:
Lagwagon - May 16quote:
quote:
Maar het is een mooie leugen.quote:
Tokyo, dat ligt toch daar naast Eindhoven?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Overgewaardeerd nummer.![]()
Ga Buddha for Mary luisteren en Anarchy in Tokyo.
Je komt naar Almerequote:
Toch maar gegaan Blax0r?quote:
Hee, als ik kook doe ik het goed.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kookt nooit en als je het een keer doet ga je je compleet te buiten?Niet gewoon beginnen met rijst met crap
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tokyo, dat ligt toch daar naast Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |