Och, niemand heeft er last van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 10:53 schreef MASD het volgende:
Dit is verdomme nog nuttelozer dan de posts van d_a.
En de slager zo van: "Ik ben helemaal geen bakkerquote:
Wat is er renquote:
ja maar als de slager geen bakker is en de bakker geen slager keert het universum binnenstebuiten in een irreversibel continuüm waar tijd en ruimte geen dienst meer uitmaken waarna elk levend organisme dood gaat door het drukverschil tussen Eta Andromedae A en Eta Andromedae B.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
En de slager zo van: "Ik ben helemaal geen bakker."
Dus worden ze allebei maar gewoon melkboer, slotjequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef MASD het volgende:
[..]
ja maar als de slager geen bakker is en de bakker geen slager keert het universum binnenstebuiten in een irreversibel continuüm waar tijd en ruimte geen dienst meer uitmaken waarna elk levend organisme dood gaat door het drukverschil tussen Eta Andromedae A en Eta Andromedae B.Dat zou desastreus zijn!
OMG Ali B is taking over the world.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef MASD het volgende:
[..]
ja maar als de slager geen bakker is en de bakker geen slager keert het universum binnenstebuiten in een irreversibel continuüm waar tijd en ruimte geen dienst meer uitmaken waarna elk levend organisme dood gaat door het drukverschil tussen Eta Andromedae A en Eta Andromedae B.Dat zou desastreus zijn!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet dus nog heel veel huiswerk doen, en als ik eindelijk bezig ben en me ergens toe kan zetten, komt mijn moeder binnen om te zeiken en alles wat ik doe even de grond in te boren. Ik heb nu echt geen zin meer om te werken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet dus nog heel veel huiswerk doen, en als ik eindelijk bezig ben en me ergens toe kan zetten, komt mijn moeder binnen om te zeiken en alles wat ik doe even de grond in te boren. Ik heb nu echt geen zin meer om te werken
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie heeft gister Doe Maar Normaal gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |