Na haar X Factor gedoe al??quote:
Oh noes, wat scherp opgemerktquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Daniane het volgende:
Exit KLEM - Jennifer - Laurens - Irma - Rev 'n Ros
---- Eric - Gordon - Stacey - Angela - Eric
gaat hierna weer eentje van Gordon eruit?
Ik vind het ergens ook respectloos... maar goed, dit verbaast me totaal niet van haar...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)-Irma_wel_uit__.html
Ik vind dat ze groot gelijk heeft en dat x-factor wurgcontracten laat tekenen. Alles voor het geld en blijkbaar NIETS voor de deelnemers. Natuurlijk moet irma nú een single uitbrengen. Ze is nu nog bekend bij een groot publiek. Als ze een half jaar moet wachten is het te laat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook respectloos... maar goed, dit verbaast me totaal niet van haar...
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat toestaan, twee zangers uit één categorie in de sing-off. Daarnaast, dat kan je Stacey toch niet aandoen, dan moet ze kiezen uit ' haar jongens' (al levert het wel erg interessante tv op)quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Tactisch stemmen. Volgende week Luigiano en Jamal in de sing off, dan hoeven Angela en Gordon zich niet druk te maken.
Is al een keer gebeurd hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat toestaan, twee zangers uit één categorie in de sing-off.
Oke, klopt, maar denk je dat ze het nu nog een keer aandurven, en wel met Luigi en Jamal, ik geloof er niets vanquote:
Dan had ze het contract niet moeten tekenen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze groot gelijk heeft en dat x-factor wurgcontracten laat tekenen. Alles voor het geld en blijkbaar NIETS voor de deelnemers. Natuurlijk moet irma nú een single uitbrengen. Ze is nu nog bekend bij een groot publiek. Als ze een half jaar moet wachten is het te laat.
Dat is waar, maar als je via een handigheidje onder een wurgcontract uit kunt komen juich ik dat alleen maar toequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan had ze het contract niet moeten tekenen...
Jammer dat je niet op het forum kwam Joooooooooooooooooooooooooooooooooo-piquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb net nog ff de herhaling op x-factor.nl gekeken. Moest weg vanavond![]()
R&R hadden eigenlijk de beste show van de avond![]()
Wat slecht weer van RTLEn die irritante Luigiano blijft er in
![]()
Volgende week Lisa en Rachel in de sing-off ??
Ik vind Jamal als solo-artiest helemaal niets, misschien beter voor in een groepje. Zijn stem vind ik ook niet echt mooi, dus dan maakt het niet uit hoeveel groei erin zit. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef Treezz het volgende:
[..]
och..
over 5 jaar weten echt niet meer wie jamal is
en luigano is uit de kast.. net als jamai
en dan worden die 2 een setje en luigano gaat ook de musical wereld in
Mwah, ik vond het wel aardig. En op CDs merk je daar niets van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou zo goed waren ze niet met de zang hoor, vooral die lichtere is niet goed.
Ja, ik vind het ook zo jammer. Maar goed, ik moest weg en het was belangrijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op het forum kwam Joooooooooooooooooooooooooooooooooo-pi
ik had jou en je plaatjes gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Madonnaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:42 schreef robster16 het volgende:
Ik snap wel dat de keuze op Jamal viel, daar kun je toch op lange termijn meer mee en daar zit meer groei in. Rev n Ros zijn al wel goed en met zo'n duo kun je leuke dingen doen, maar dat trucje raakt ook op. Jamal heeft meer potentie in brede zin.
Feit blijft wel dat beide groepen daar vanavond niet hadden moeten staan. Die plaats was toch echt voor Luigiano die toch echt onder de maat blijft preseteren en mij persoonlijk iedere week bijzonder op de zenuwen werkt met zijn slechte engels, overdreven "inlevingsvermogen", etc, etc. Iets aan die jongen stoort me. Hij is niet... echt, niet... geloofwaardig, ik kan niet precies onder woorden brengen wat.
En Whatever, ook erg zwak deze week. Dat nummer van Madonna wat ze deden moet power uitstralen, kracht. Wat zij deden was zwakjes en ballen-loos. Je kan veel van Madonna zeggen en vinden als zangeres, maar op het podium is het een beest wat de buhne bespeelt, zeker met haar performances van Music door de jaren heen:
* Grammy's:
* Brixton Academy:
* Drowned World Tour: (TOP performance!!!)
* Re-invention Tour:
* Confessions Tour: http://www.dailymotion.com/video/xqrxq_12-music-inferno_music (Bekijk vanaf 4:30)
* Radio 1 Big Weekend: (meest recent)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |