quote:AMSTERDAM - Wetenschappers zijn er eindelijk in geslaagd een tijdmachine te ontwikkelen waarmee personen uit het verleden naar de huidige tijd kunnen worden gehaald. De eerste gelukkige was FOK!ker sinadO, geboren in 1922, teruggehaald uit het jaar 1982. De genoemde persoon bevond zich op dat moment in een 'videotheek', de laatste vestiging hiervan sloot in 2003, toen het downloaden geheel was ingeburgerd.
Ja gast maar als ik nú een film wil zien en ik moet die nog downloaden.... Zie je het probleem?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
Videotheek
Je hebt het internet tot je beschikking.
Als ik naar de Videoland zou moeten ben ik minstens 20 minuten onderweg en kost dat mij geld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja gast maar als ik nú een film wil zien en ik moet die nog downloaden.... Zie je het probleem?
Ga er voor het gemak even van uit dat ik alles van vóór pakweg 2006 al wel ken. De laatste jaren weinig films gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Pacmaniac het volgende:
Vraag naar Traces of Dead.
Erger kan niet en allemaal echt gebeurt!
[ afbeelding ]
VHSquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch van die korte filmpjes met de meest gruwlijke situaties waarin mensen sterven? Die shit is fake manquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat moet allemaal mild zijn he omdat die Amerikanen anders flauw vallen en een schadevergoeding gaan eisen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
Gewoon downloaden. Wel Japans/Thais uiteraard, want de Amerikaanse versies zijn vaak om te janken zo slecht.
Kan je daar ook via internet bestellen? Anders neem ik eventueel een kijkje op hun site.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef J.Herrer het volgende:
Op de Haarlemmerdijk in Amsterdam zit zo'n dvd-zaak met vrijwel alleen maar arthouse, cultfilms en ik geloof ook veel horrorfilms, maar geen mainstream
Kan alleen ff niet op de naam komen
Alle horror is ongelooflijk fake. Daarom is het ook zo kut.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die korte filmpjes met de meest gruwlijke situaties waarin mensen sterven? Die shit is fake man
Ja, want Amsterdam is nogal een eindje rijden voor een film...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan je daar ook via internet bestellen? Anders neem ik eventueel een kijkje op hun site.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat moet allemaal mild zijn he omdat die Amerikanen anders flauw vallen en een schadevergoeding gaan eisen.
Wat.quote:
Dat was de torrentwinkel van de vorige eeuw. Daar kon je tegen betaling een film lenen en deze kopieren voor vrienden etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |