abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68123832

http://www.fredteeven.nl/weblog/weblog.html

Zijn site is nog lelijker dan hij zelf. Een prestatie op zich. Het staat wat mij betreft symbool voor zijn sneuheid en hoe hij zo nu en dan met veel bombarie en geblaat weereens wat open deuren in mag trappen op de tv. (Een type als Alberto Stegeman bijvoorbeeld zal snel uitkomen bij een Fred Teeven als er weer publiekelijk gehuild dient te worden).

Fred heeft de wereld min of meer uitgevonden. En laat daar niemand anders over denken.
Fredje uit Haarlem doet het allemaal wel even. Tot vervelends toe moest men overal horen dat hij er wel even voor zou zorgen dat Leefbaar Nederland (wie kent het nog?) op een zetel of 15 zou komen te staan. Nu is een partij als Leefbaar Nederland in essentie natuurlijk al bijzonder sneu. Zelfs ondanks genie Teeven werden het maar 2 zetels.

Het is verder geen domme man, maar het is meer zijn houding icm dat geleerde, 'stoere' gezicht waar ik me toch wel elke seconde aan irriteer als meneer weereens ergens mag opdraven. Soms heb je dat bij mensen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Twerk op 17-04-2009 22:44:31 ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:44:09 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68123980
Eens met TS. Ik luister liever naar inhoudelijk sterke (ex)-politici, zoals Hilbrand Nawijn.

vrijdag 17 april 2009 @ 21:47:51 #3
62489 SimK
Thonbroeder
pi_68124198
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
Eens met TS. Ik luister liever naar inhoudelijk sterke (ex)-politici, zoals Hilbrand Nawijn.

Van Wiki:
quote:
Hilbrand Pier Anne Nawijn (Kampen, 8 augustus 1948) is een Nederlands politicus, advocaat, zanger en columnist
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:51:24 #4
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_68124370
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef TNA het volgende:

Hilbrand zegt wat anderen niet durven te zeggen!!!!!! Hij gaat tenminste tegen die linkse elitaire kliek in!!!4!4!!!444!!!!
pi_68124468
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef SimK het volgende:

[..]

Van Wiki:
[..]

Dat moet bijna wel als grap bedoeld zijn.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68124586
Ik Vind die Fred Teeven nou niet echt arrogant overkomen. Lijkt me wel een sympathieke gozer eerlijk gezegd.
pi_68125973
quote:
Voor iedereen die denkt:"Wat is daar nou lollig aan?" volgt nu de gepatenteerde explicatieve herschreven stemhokversie van dit persbericht:

"FRED IS LOOPS!
A.s. woensdag 20 november zal de lijsttrekker van een lullig klein partijtje met nu nog 2 en straks 0 zetels in de kamer, waarvan het bestuur in crisis is en de oprichters inmiddels hun lidmaatschap hebben opgezegd, omdat ze vinden dat de huidige voorzitter een dictator is, de aandacht van de malaise proberen af te leiden door het met zijn volle honderd kilo op een lopen te zetten op een militair terrein in Pimtown.

Leefbaar Nederland wil, door een onderwerp aan te snijden dat voor haar potentiële kiezers, die voor de buis op hun ikea-bankstel zitten in het bijzonder en voor de verkiezingscampagne in het algemeen totaal irrelevant is, haar lijsttrekker graag belachelijk maken. Tevens vindt Leefbaar Nederland dat pubers van 12 die al wekelijks seks met hun klasgenootjes hebben niet moeten denken dat ze aan sport doen. De partij van partijlijder Fred Bulldog wil daar geen impliciet geld voor vrij maken."

Het bericht vermeldt ook nog dat vragen stellen door de pers is toegestaan in het uur voor de wedstrijd, maar ook vlak na de wedstrijd. Rara wanneer Stemhok eigenlijk even langs had willen wippen, voor een quootje als:"NGGGH ….MMMM …. Hhhhhiiiiieeeep … uche uche uche." Op de vraag:"Meneer Teeven, denkt u dat Leefbaar Nederland het sportief opneemt als u op 22 januari met 0 zetels het bos in wordt gestuurd?"
Zo symbolisch falen bij zo'n treurige partij. Jezelf willen opwerpen als leider van zo'n troosteloos clubje onbenullen als Leefbaar Nederland. (De echte leider vertrekt met ruzie en niemand ziet er nog heil in.. Dan is Fred er nog altijd ).

Niet dat de VVD nu zo'n geweldige partij is..

[ Bericht 2% gewijzigd door Twerk op 17-04-2009 22:37:20 ]
pi_68125978
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef Gehannes het volgende:
Ik Vind die Fred Teeven nou niet echt arrogant overkomen. Lijkt me wel een sympathieke gozer eerlijk gezegd.
pi_68126481
Geile vent toch.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:50:49 #10
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68126825
Die Teeven is echt een schandvlek voor de VVD. Die man kent maar één oplossing, en dat is repressie en te stevig aanpakken. Persoonlijke vrijheid is ver te zoeken. Opslag van DNA-gegevens, Teeven is voor, repressief drugsbeleid, Teeven is weer voor: het is zo'n ongelooflijke anti-liberaal dat ik me er keer op keer over verbaas dat hij er nog zit.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:52:10 #11
246373 Idler
Simplicity!
pi_68126882
Ik mag 'm wel.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:00:27 #12
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68127206
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Iblis het volgende:
Die Teeven is echt een schandvlek voor de VVD. Die man kent maar één oplossing, en dat is repressie en te stevig aanpakken. Persoonlijke vrijheid is ver te zoeken. Opslag van DNA-gegevens, Teeven is voor, repressief drugsbeleid, Teeven is weer voor: het is zo'n ongelooflijke anti-liberaal dat ik me er keer op keer over verbaas dat hij er nog zit.
Ik vraag me af waarom de VVD een knieval voor die faalhaas heeft gemaakt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:04:34 #13
237059 Twerk
The Spurs
pi_68127360

Het is ook echt zo'n faler dat die kitchy paaseieren op z'n site (zoiets kun je toch niet serieus nemen) er waarschijnlijk met kerst nog opstaan. Ironisch genoeg staat eronder dat je op de site de dagelijkse bezigheden kunt volgen en dan vervolgens 17 april 2009 er nog paaseieren op hebben staan.

Over het design en de kleuren zullen we het nog maar niet hebben. Zoals ik in de OP al betoogde: de site staat wel symbool voor hem.

Ik overweeg hem de link naar dit topic te sturen. Ergens lijkt het me ook nog wel zo'n mannetje die zich vervolgens gaat registreren (of zou hij al een account hebben?) en zichzelf openlijk verweren. Hij schijnt redelijk bedreven te zijn in het terugsturen van brieven heb ik weleens ergens gelezen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Twerk op 17-04-2009 23:16:17 ]
pi_68129843
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom de VVD een knieval voor die faalhaas heeft gemaakt.
Ik denk dat ze vreselijk eigenwijs en denken het allemaal uitgevonden te hebben verwarren met karakter. Het zijn natuurlijk ook bijna allemaal eitjes binnen de VVD. Om dan het 1 en ander te compenseren hebben ze er dan zo'n branieschopper tussenzitten die met stoere taal de domoren in het land vertelt hoe de materie dan wel precies in elkaar zit. "En het moet verdomme nou echt eens afgelopen zijn met...".

Bij de tv lijken ze ook maar 1 man te kennen die als deskundige mag vertellen wat ons al lang duidelijk was. Neem afgelopen woensdag; dan zit ie daar als deskundige om te praten over die Hells-angels zaak (iets waar hij veel van weet, dat dan wel) en als je ziet wat zijn daadwerkelijke bijdrage dan is.. Zoals al eerder gezegd weet Alberto Stegeman hem ook wel goed te vinden. Een keer iemand anders zou geen kwaad kunnen imo.

Je kunt je zelfs afvragen of het wel wenselijk is dat een politicus als zogenaamde expert zijn commentaar komt geven zoals afgelopen woensdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twerk op 18-04-2009 00:35:38 ]
pi_68133487
Ik mag hem wel. Alleen hij stalkte mij zelfs op vakantie. Sympathieke vent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')