Van Wiki:quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
Eens met TS. Ik luister liever naar inhoudelijk sterke (ex)-politici, zoals Hilbrand Nawijn.
quote:Hilbrand Pier Anne Nawijn (Kampen, 8 augustus 1948) is een Nederlands politicus, advocaat, zanger en columnist
Hilbrand zegt wat anderen niet durven te zeggen!!!!!! Hij gaat tenminste tegen die linkse elitaire kliek in!!!4!4!!!444!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
Eens met TS. Ik luister liever naar inhoudelijk sterke (ex)-politici, zoals Hilbrand Nawijn.
Dat moet bijna wel als grap bedoeld zijn.quote:
Zo symbolisch falen bij zo'n treurige partij. Jezelf willen opwerpen als leider van zo'n troosteloos clubje onbenullen als Leefbaar Nederland. (De echte leider vertrekt met ruzie en niemand ziet er nog heil in.. Dan is Fred er nog altijd ).quote:Voor iedereen die denkt:"Wat is daar nou lollig aan?" volgt nu de gepatenteerde explicatieve herschreven stemhokversie van dit persbericht:
"FRED IS LOOPS!
A.s. woensdag 20 november zal de lijsttrekker van een lullig klein partijtje met nu nog 2 en straks 0 zetels in de kamer, waarvan het bestuur in crisis is en de oprichters inmiddels hun lidmaatschap hebben opgezegd, omdat ze vinden dat de huidige voorzitter een dictator is, de aandacht van de malaise proberen af te leiden door het met zijn volle honderd kilo op een lopen te zetten op een militair terrein in Pimtown.
Leefbaar Nederland wil, door een onderwerp aan te snijden dat voor haar potentiële kiezers, die voor de buis op hun ikea-bankstel zitten in het bijzonder en voor de verkiezingscampagne in het algemeen totaal irrelevant is, haar lijsttrekker graag belachelijk maken. Tevens vindt Leefbaar Nederland dat pubers van 12 die al wekelijks seks met hun klasgenootjes hebben niet moeten denken dat ze aan sport doen. De partij van partijlijder Fred Bulldog wil daar geen impliciet geld voor vrij maken."
Het bericht vermeldt ook nog dat vragen stellen door de pers is toegestaan in het uur voor de wedstrijd, maar ook vlak na de wedstrijd. Rara wanneer Stemhok eigenlijk even langs had willen wippen, voor een quootje als:"NGGGH ….MMMM …. Hhhhhiiiiieeeep … uche uche uche." Op de vraag:"Meneer Teeven, denkt u dat Leefbaar Nederland het sportief opneemt als u op 22 januari met 0 zetels het bos in wordt gestuurd?"
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef Gehannes het volgende:
Ik Vind die Fred Teeven nou niet echt arrogant overkomen. Lijkt me wel een sympathieke gozer eerlijk gezegd.
Ik vraag me af waarom de VVD een knieval voor die faalhaas heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Iblis het volgende:
Die Teeven is echt een schandvlek voor de VVD. Die man kent maar één oplossing, en dat is repressie en te stevig aanpakken. Persoonlijke vrijheid is ver te zoeken. Opslag van DNA-gegevens, Teeven is voor, repressief drugsbeleid, Teeven is weer voor: het is zo'n ongelooflijke anti-liberaal dat ik me er keer op keer over verbaas dat hij er nog zit.
Ik denk dat ze vreselijk eigenwijs en denken het allemaal uitgevonden te hebben verwarren met karakter. Het zijn natuurlijk ook bijna allemaal eitjes binnen de VVD. Om dan het 1 en ander te compenseren hebben ze er dan zo'n branieschopper tussenzitten die met stoere taal de domoren in het land vertelt hoe de materie dan wel precies in elkaar zit. "En het moet verdomme nou echt eens afgelopen zijn met...".quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom de VVD een knieval voor die faalhaas heeft gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |