quote:You say you think we need to go to war
Well, you're already in one
'Cause it's people like you that need to get slew
No one wants your opinion
Ik wist al wel langer dat wanneer het doorsnee publiek zn zin zou krijgen, dat de muziek veel slechter zou zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu zie je dus eens wat er normaal gesproken allemaal binnenkomt tijdens een uitzending. Eigenlijk is de muziekkeuze dus helemaal zo slecht nog niet.
Sloeg idd nergens opquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wist al wel langer dat wanneer het doorsnee publiek zn zin zou krijgen, dat de muziek veel slechter zou zijn.
De muziek van MYA een beetje met een onvoldoende beoordelen... pfffffffffff.
Die moet echt downloadbaar wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
De Ekstra Weekend John-bakker-koekoek-mine-rock-n-roll-censored-remix!
mannen! spreek! kan jij met je mond aan je piemel zuigenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, dat mannen daarbij konden
Ron Jeremy kon het.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mannen! spreek! kan jij met je mond aan je piemel zuigen
Makkelijk, als je net zo groot geschapen bent als mij is het geen probleem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, dat mannen daarbij konden
Ik hoef alleen maar mijn tong uit te steken om mijn eikel schoon te likkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mannen! spreek! kan jij met je mond aan je piemel zuigen
Serieus ? Moet ik toch eens opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Makkelijk, als je net zo groot geschapen bent als mij is het geen probleem.
Death was geweldig, maar ik vind deze ook een stuk(je) tofferquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef Susi het volgende:
White Lies![]()
Deze is toch leuker dan de eerste single
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar mijn tong uit te steken om mijn eikel schoon te likken![]()
Nee, Death is verreweg de beste track van het album.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Death was geweldig, maar ik vind deze ook een stuk(je) toffer
Keep, keep on running
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |