Geen idee, ik mag de mail niet lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:26 schreef glasbak het volgende:
2000 euro inschrijfgeld overmaken?
Kijk hier eens, misschien zit er wat tussen voor jequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag de mail niet lezen
Zeker bang dat ik zijn nieuwe baantje inpik!
Dat is een paradoxquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef _The_General_ het volgende:
Subsubklacht: Dat ik geen subsubklacht weet!
Thanks, nu kan ik hem wat gerichter met zijn brief helpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:29 schreef glasbak het volgende:
[..]
Kijk hier eens, misschien zit er wat tussen voor je
http://unjobs.org/
In ieder geval de juiste organisatie schijven in plaats van de scammers..quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:56 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Thanks, nu kan ik hem wat gerichter met zijn brief helpen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef _The_General_ het volgende:
Geen idee, ik mag de mail niet lezen
Zeker bang dat ik zijn nieuwe baantje inpik!
Hij begint vandaag later dus geen idee of hij "aangenomen" isquote:Op zondag 19 april 2009 19:25 schreef glasbak het volgende:
Heeft hij die baan nu al?
^... Dit zou ik inderdaad ook doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je nou een beetje een fijne collega bent dan stel maak jij een mailtje voor hem, namens de UN.
In dit mailtje nodig je hem uit voor een sollicitatiegesprek bij het regiokantoor (ofzo) van de UN.
PWNED!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |