Had net Choirs/Pumping Blood en Master & Slave @ Beatport gekocht.. Werken de MP3s niet.. Zonde van mijn geld.. Meteen ff klantenservice gedaan haha.quote:01. Abyss & Judge - Rapture
02. The Hose - The Pressure
03. Headhunterz - Forever Az One
04. The KGB's - Farenheit (Technoboy Remix)
05. Gentalica - Ready..?
06. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
07. Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy Remix)
08. Soutstylers - Crystal
09. The Pitcher - New World
10. Zany & DV8 - Fever
11. Bruno Power - Mandala
12. Williams Syndrome - Redemption
Zekers zekers, verder trouwens niemand kijken bij Scot Project?quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef ElDani het volgende:
Yves De Ruyter is ook wel heel erg vet trouwens!!
Vroeger wel ja.. zijn remix van Arome's hands up is echt goudquote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zekers zekers, verder trouwens niemand kijken bij Scot Project?
Echt een held die vent, geniale producties
Een van mijn favoriete plaatjes, maar arome is hij zelf ook tochquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Vroeger wel ja.. zijn remix van Arome's hands up is echt goudMaar het schijnt dat ie tegenwoordig vooral vage shit draait..
Bij Kamui krijg ik al m'n portie hardtrance, Ivan Carsten wil ik niet missen. Die is goed bezig de laatste tijd.quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zou bij Scot Project gaan kijken..quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft beatport Hardstyle?quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef ElDani het volgende:
Yves De Ruyter is ook wel heel erg vet trouwens!!
Net nieuw mixje af overigens
[..]
Had net Choirs/Pumping Blood en Master & Slave @ Beatport gekocht.. Werken de MP3s niet.. Zonde van mijn geld.. Meteen ff klantenservice gedaan haha.
Doen ze al een tijdje, alleen nogal on opgemerkt. Het heet daar ook Hard Dance ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft beatport Hardstyle?
Koop daar normaal mijn techno en electro shizzle
Nog 114 postsquote:
Op In Qontrol tijdens AVIO-meeting (of word dat hem niet?) een 100 biertje doen kan ook denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef CrustyClown het volgende:
Heeft er ook iemand champagne voor de opening van #100 ?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Op In Qontrol tijdens AVIO-meeting (of word dat hem niet?) een 100 biertje doen kan ook denk ik
* ReMcOrE stemt voor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Op In Qontrol tijdens AVIO-meeting (of word dat hem niet?) een 100 biertje doen kan ook denk ik
ik moet nog een keuze maken, moeilijk moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom geen meet tussen 4.00 en 5.00 tijdens zany of frontliner.. zijn toch 2 artiesten die niet iedereen per se hoeft te zien
super leuk ideequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
en het is lekker laat dus mensen die erg van de kaart zijn kunnen we dan gezamelijk uitlachen![]()
lulz als ik daar zou zijn zou ik zany echt niet willen missen voor een meetquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom geen meet tussen 4.00 en 5.00 tijdens zany of frontliner.. zijn toch 2 artiesten die niet iedereen per se hoeft te zienen het is lekker laat dus mensen die erg van de kaart zijn kunnen we dan gezamelijk uitlachen
![]()
Van Zany mag ik hopen dat er een nieuwe productie komt op IQ, want de CD heeft hij ondertussen wel genoeg gepromoot.. Tuurlijk gaat hij een aantal van zijn album gebruiken, maar hopelijk een wat diversere set.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
lulz als ik daar zou zijn zou ik zany echt niet willen missen voor een meetZany ftw
Je kent me toch ik zit vol goede ideeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |