abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 13:09:17 #126
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68199997
Afgelopen vrijdag DJ COntest waar paar vrienden wel aardig draaiden en Frontliner sloot het af, was wel grappig, niet bijzonder...

Zaterdag IQ
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_68200834
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend geen hardstyle, maar zaterdag wel weer
idd =] Wildstylezz
Zo niet.. dan toch!
pi_68201344
Hier wss ook present in Zak
pi_68201812
http://www.hardtraxx.nl/n(...)n-aan-een-album.html
quote:
Net zoals Activator komen ook D-Block & S-te-Fan met een album. De heren zijn al dagelijks bezig in de studio en het album ligt naar verwachting na de zomer in de winkels. Op In Qontrol 2009 kan je een voorproefje van het nieuwe album verwachten.

D-Block & S-te-Fan:
“Al meer dan 4 jaar, werken wij samen als D-Block & S-te-Fan. In onze vijfde jaar willen we iets terug doen aan alle mensen die ons gesteund hebben.

Daarom hebben wij besloten om te beginnen met de productie van een artiesten album. Wij vinden dit een leuke manier om ons publiek te bereiken en iets speciaals te doen voor hen. Wij voelen ons gewijd aan hardstyle en willen ons perspectief tonen van wat hardstyle is voor ons.

Wij hebben het doel om het album af te krijgen na de zomer, maar omdat wij al dagelijks bezig zijn, hebben wij besloten dat onze live act op In Qontrol deze zaterdag de kick off is. Wij zullen alleen met deze live act enkele nieuwe tracks draaien! Deze zaterdag wordt oud versus nieuw, dus je kunt ook oudere releases verwachten in deze live act.”

Nieuwe website
D-Block & S-te-Fan:
“Zoals je kunt zien op onze site, zullen wij onze nieuwe website in een zeer korte termijn lanceren. De nieuwe en verbeterde website bevat een aantal extra functies waardoor het veel leuker is om te bezoeken (en we je eenvoudiger up-to-date kunnen houden). De nieuwe website komt in mei online!”

[ Bericht 0% gewijzigd door ElDani op 20-04-2009 15:36:43 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_68201893
oude knallers + nieuwe knallers =

alleen jammer dat live act niet veel zal verschillen van normale DJ set van de mannen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_68202062
Ik krijg steeds vaker het vermoeden dat Dov hier achter zit..

Na Headhunterz en Wildstylez kwam nu ook Brennan Heart op de proppen met een nieuw album. Nu, een halve week later is ook DBSTF met een bericht over een album gekomen.. A-Lusion word al een tijd over gesuggereerd dat hij bezig zou zijn aan een nieuw album. En ook bij Scope Dj heb ik mijn vermoedens, want er stond laatst in een PF bericht dat hij full-time ging produceren ipv part-time, maar aan de hoeveelheid releases merk je het niet, want het is angstvallig stil..

Nou Frontliner en Davide Sonar nog.. Frontliner zie ik, met de snelheid waarmee hij nu tracks produceert, ook vroeg of laat nog wel een album maken.. Davide alleen niet denk ik.

In ieder geval hoop ik dat het DBSTF redelijk divers is, en dus niet de hele tijd dezelfde samples bevat. Ik ga, na dit bericht, zeker wel bij de act zijn. Dus ik ga het allemaal zien.
pi_68202324
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef ElDani het volgende:

Na Headhunterz en Wildstylez kwam nu ook Brennan Heart op de proppen met een nieuw album. Nu, een halve week later is ook DBSTF met een bericht over een album gekomen.. A-Lusion word al een tijd over gesuggereerd dat hij bezig zou zijn aan een nieuw album. En ook bij Scope Dj heb ik mijn vermoedens, want er stond laatst in een PF bericht dat hij full-time ging produceren ipv part-time, maar aan de hoeveelheid releases merk je het niet, want het is angstvallig stil..

Nou Frontliner en Davide Sonar nog.. Frontliner zie ik, met de snelheid waarmee hij nu tracks produceert, ook vroeg of laat nog wel een album maken.. Davide alleen niet denk ik.

In ieder geval hoop ik dat het DBSTF redelijk divers is, en dus niet de hele tijd dezelfde samples bevat. Ik ga, na dit bericht, zeker wel bij de act zijn. Dus ik ga het allemaal zien.
Ook al een album. Pff, begint idd een trend te worden zeg! Ach, zolang ze maar een hoog niveau kunnen handhaven met het produceren van de tracks is het niet zo een probleem. Niet dat dadelijk alleen maar albums verschijnen met; simpele in elkaar gedraaide tracks om een cd te vullen om de massa te bereiken
Partyagenda;
Outdated....
pi_68202774
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef ElDani het volgende:

je zou zomaar gelijk kunnen hebben als het past gaan we wel ff kijken/luisteren en de hele tijd zelfde type melo/kicks/bass wordt je bij een heel album niet echt vrolijk van nee!!
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ook al een album. Pff, begint idd een trend te worden zeg! Ach, zolang ze maar een hoog niveau kunnen handhaven met het produceren van de tracks is het niet zo een probleem. Niet dat dadelijk alleen maar albums verschijnen met; simpele in elkaar gedraaide tracks om een cd te vullen om de massa te bereiken
ze volgen elkaar nu wel snel op
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_68203422
En Brennan Heart niet te vergeten, komt ook met een album
  maandag 20 april 2009 @ 14:51:39 #135
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68203490
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je zou zomaar gelijk kunnen hebben als het past gaan we wel ff kijken/luisteren en de hele tijd zelfde type melo/kicks/bass wordt je bij een heel album niet echt vrolijk van nee!!
[..]

ze volgen elkaar nu wel snel op
Had laatst die set van NC bij Hardhouse generation opstaan tijdens het fitnessen, en dat begon ook een beetje eentonig te worden om eerlijk te zijn. Constant dezelfde kicks... Je herkent een artiest wel er aan (je hebt een Fronliner kick, Prophet kick, HHZ kick, DBSTF kick, Isaac kick etc etc) maar na 5 nummer achter elkaar heb je dat wel gehoord.
Enige waarbij ik dat nog niet heb gehad is bij het Zany album.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_68203964
precies, kicks maken de artiest DBSTF waren 1 van de eerste waar ik me begon te 'ergeren' aan de eentonigheid, maar heb het af en toe ook met de artiesten die jij noemt...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 20 april 2009 @ 15:21:31 #137
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68204544
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef LeonH het volgende:
Enige waarbij ik dat nog niet heb gehad is bij het Zany album.
Bij zany heb ik ook nooit het gevoel van ... ooja alweer een zany track, ze verschillen veel met elkaar, wat je bij veel andere artiesten niet kan zeggen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 20 april 2009 @ 15:35:32 #138
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68205000
dbstf is altijd pure kwaliteit....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_68205152
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Sethje het volgende:
maar je kunt toch niet ontkennen dat er redelijk wat overeenkomsten zijn tussen hun nummers... (afgezien van hun eigen stijl-elementen)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 20 april 2009 @ 15:49:48 #140
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68205502
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Sethje het volgende:
wat ze uitbrengen zeker. Zou willen dat ik al zo ver was. Maar de herhaling zit er ook gewoon zo vaak in bij hun. Zelfde kick, zelfde melodiegeluid, zelfde synths over and over again.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 20 april 2009 @ 16:05:10 #141
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68206007
ik vind de platen die ze uit hebben gebracht voor dat ze naar scantraxx gingen veel diverser qua geluid dan dat ik ze nu vind. Dat wil niet zeggen dat ik nu niet kan genieten van hun platen want MMA en Shallow planet vind ik heerlijk
Ik hoop op een goed album met verschillende kanten van hun ideeen over hardstyle erop, maar ik wacht het gewoon rustig af
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 20 april 2009 @ 16:09:47 #142
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_68206152
Album van activator kijk ik erg naar uit, maar die albums van brennan heart en dbstf hoeft van mij niet zo.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 20 april 2009 @ 16:32:32 #143
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68206954
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Album van activator kijk ik erg naar uit, maar die albums van brennan heart en dbstf hoeft van mij niet zo.
x2, heb vant weekend al naar een paar tracks kunnen luisteren en ook al wat opgevangen van een nieuw label
Wat je vindt, ...
  maandag 20 april 2009 @ 16:47:42 #144
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68207501
nieuw label?

Tell me more.. toch niet weer een scantraxxx sublabel he?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 20 april 2009 @ 17:04:10 #145
215583 CylonNL
King ecto.
pi_68208100
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef LeonH het volgende:

[..]

wat ze uitbrengen zeker. Zou willen dat ik al zo ver was. Maar de herhaling zit er ook gewoon zo vaak in bij hun. Zelfde kick, zelfde melodiegeluid, zelfde synths over and over again.
Ik vind dat sowieso over het algemeen bij de hardstyle tracks die bijv. nu allemaal in de Fear FM 40 staan.
Persoonlijk erg jammer dat er maar een dozijn DJ's vernieuwend bezig blijft.

subklacht: La Vida Narcotica
pi_68208412
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuw label?

Tell me more.. toch niet weer een scantraxxx sublabel he?
Waarom zou Acti een nieuw album beginnen. Hij is zelf al eigenaar van Activa Records?
Ik hoop dat Rip het over een andere artiest heeft. En het toch over Acti gaat, NIET BIJ SCANTRAXX plz
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 20 april 2009 @ 17:21:07 #147
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68208656
Over wie/wat het gaat laat ik nog even in het midden, maar tis iig geen scntrx-sblbl

enne #100 komt er aan dus tijd, dus kbegin alvast aan de OP .... iedereen present zo? let niet op schrijfwijze

16meter crustyclown da_ripper Dalton_
de_huig dj_ Elwood1802 em-dee-em-aa
eldani haghorst harryvandetap houniet
jortk just_shut_up koepert kollie
leonh luckass mstx natterman nls04
nrsix partyanimal87 poiuytr remcore
rike ScOtTy sethje silaz
sinister-d t_killer tha_bartman
Wat je vindt, ...
pi_68208801
Rip, denk dat ik het al weet..