abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68119376
Ik heb boven al 2 verstandskiezen, volledig doorgekomen en niks mis mee. Staan niet helemaal recht maar boeit me niet.
De verstandkies die nu rechtsonder doorkomt gaat echter heel langzaam. Al bijna een half jaar is er alleen een puntje door en dat puntje is grijskleurig...

In het begin was ik bang dat het iets anders is dan een tand, maar het is echt knoerhard.
Het is dus gewoon mijn verstandkies die niet verder wil doorkomen en grijs is...

Maar ik heb er helemaal geen last van ofzo. Iemand een idee wat dit kan zijn of wat er gebeurd is?

Raad me aub niet aan om naar de tandarts te gaan, dat ga ik binnenkort ook doen. Ik hoop op mensen met soortgelijke ervaringen of met kennis hiervan.
Danku
pi_68120250
Het schijnt dat als je tand of kies grijs is, hij dood is. De tand verkleurt omdat de zenuw dood is. Verder zou ik de tandarts even bellen.
pi_68123473
goed poetsen
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:42:01 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_68123864
Het is niet door de schaduw in je mond ?

Je weet zelf toch wel dat dit niet goed is, dat je dus even de tandarts moet bellen ?
pi_68124345
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef pictionary het volgende:
Raad me aub niet aan om naar de tandarts te gaan, dat ga ik binnenkort ook doen. Ik hoop op mensen met soortgelijke ervaringen of met kennis hiervan.
jongens hij snapt dat hij naar de tandarts moet
pi_68124783
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef laahdidah het volgende:

[..]

jongens hij snapt dat hij naar de tandarts moet
Precies, ik ga maandag direct de tandarts bellen voor een afspraak. Maar in de tussentijd zou ik graag wat informatie willen maar krijg op internet niks gevonden.

Klopt het dat als een tand dood is hij ook niet meer verder doorkomt? Dat zou verklaren waarom die verstandskies nu al een half jaar alleen een puntje boven mijn tandvlees heeft.
En dat puntje is nu dus aardig grijs... Verder heb ik geen pijn als ik op mijn tandvlees (wortel verstandskies) duw ofzo, dus een abcess zal er ook niet zijn... Dat gaat toch altijd gepaard met pijn?

Ik vrees dat hij er hoe dan ook uit gesneden zal moeten worden
pi_68352747
En hoe is dit spannende avontuur afgelopen?
pi_68352811
Ben wel benieuwd. dus tvp
pi_68405544
ik zal het later updaten, heb een afspraak gemaakt voor over een week of 2 pas omdat het op een vrijdagmiddag moest.

Ik heb nergens last van dus heb het niet als spoed bestempeld. Het was een maand of 3 terug ook al zo dus 2 weken maakt niets meer uit.

We zien wel over 2 weken, maar hoogstwaarschijnlijk moet hij er uit.
  zondag 26 april 2009 @ 21:42:28 #10
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_68405849
Mijn rechter verstandskies boven komt ook niet helemaal door. Op die plek zit al zo'n anderhald jaar niet meer dan een puntje (bij mij is die wel gewoon wit). Een week of 2 eleden ben ik bij de tandarts geweest die even een foto maakte.
Het is niks meer en niks minder dan een onderontwikkelde verstandskies. Geen probleem zei hij, kan gewoon blijven zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')