quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Inverted_World het volgende:
ARGH MIJN OREN WAT DOE JE!1!1!! TYF EENSCH OP MET JE PAUPERMUZIEK1!
idd, echt royal...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef LockonStratos het volgende:
TS heeft een alternatieve muzieksmaak
Vocals zijn idd bijna niet verstaanbaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef john_ven24 het volgende:
Het origineel is niet slecht, maar dit is gewoon veel te ver gemixd.
Jonge het is gewoon te goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef TNA het volgende:
Ja, laten we klagen over nummers die te goed zijn! Jij smerige databasevervuiler
Daar open je maar twee nieuw topics over, dit topic gaat over Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig's 212 Remix). Centraal blijven!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jonge het is gewoon te goed![]()
Net zoals
en
Kom eens met echte muziek in plaats van die trance ellende!1!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jonge het is gewoon te goed![]()
Net zoals
en
Owja sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Daar open je maar twee nieuw topics over, dit topic gaat over Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig's 212 Remix). Centraal blijven!
"Ik luister maar 1 muziek soort en de rest is kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Kom eens met echte muziek in plaats van die trance ellende!1!!![]()
Ik neem aan dat je het in deze enkel over jezelf hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Ik luister maar 1 muziek soort en de rest is kut![]()
"
Stalk je me ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het in deze enkel over jezelf hebt.Gezien jij wel vaker met van die bagger trance linkjes komt.
Nadat jij gebanned bent met je ellendige gezeikquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:23 schreef Inverted_World het volgende:
Wanneer krijgt dit spam topic een slotje?!
Jij luistert zeker metal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Kom eens met echte muziek in plaats van die trance ellende!1!!![]()
Als je de moeite had gedaan om op mijn LastFM te klikken kwam je erachter dat ik een redelijk uiteenlopende muzieksmaak heb met als voorkeur indie en dergelijken.quote:
Want iedereen heeft natuurlijk jouw LastFM pagina als startpagina?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je de moeite had gedaan om op mijn LastFM te klikken kwam je erachter dat ik een redelijk uiteenlopende muzieksmaak heb met als voorkeur indie en dergelijken.
Ohja want indie en dergelijken is natuurlijk wel echte muziek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je de moeite had gedaan om op mijn LastFM te klikken kwam je erachter dat ik een redelijk uiteenlopende muzieksmaak heb met als voorkeur indie en dergelijken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |