ben blij dat ik aan je verwachting heb voldaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:04 schreef Szura het volgende:
Ik wist dat het over vrouwen zou gaan toen ik de TT zag
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:04 schreef Szura het volgende:
Ik wist dat het over vrouwen zou gaan toen ik de TT zag
da's een leukequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdorrie 3x achter elkaar gehad dat ik iemand leuk vind, zij mij ook maar puntje bepaaldje relaties? NEEEEEEEEEEEN heb te druk, kan het nu niet aan, ik weet niet wat ik wil..... BLA BLA BLA maar je bent bi wie zegt dat je me niet verlaat voor een man.... bla bla bla
TS is bi...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:19 schreef TheGuy het volgende:
Ts is pot, en dat zie je al aan haar pittige korte kapsel
en jij hebt zo'n lelijk hoofd dat je hem niet durft te posten? Ik schaam me nergens voor en voel me prima met mijn uiterlijk...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd heb je weinig te kiezen ja.
[southparkmode] good for youuuuuu [/southparkmode]quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en jij hebt zo'n lelijk hoofd dat je hem niet durft te posten? Ik schaam me nergens voor en voel me prima met mijn uiterlijk...
Helemaal niks mis met je koppiequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en jij hebt zo'n lelijk hoofd dat je hem niet durft te posten? Ik schaam me nergens voor en voel me prima met mijn uiterlijk...
Doe jij eens even lief.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd heb je weinig te kiezen ja.
Of een hetereau die wil experimenteren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met je koppie![]()
Alleen een bi....![]()
Lesbienne in ontkenning fase
Ik zou gezworen hebben bij het lezen van de TT dat dit topic over kinderen zou gaan.quote:Hoofdpijn krijg je van ze
Ik ben oprecht bi, ik wil met een vrouw verder maar af en toe lekkere ruwe sex met een kerel ga ik niet uit de wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met je koppie![]()
Alleen een bi....![]()
Lesbienne in ontkenning fase
[offtopic]quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou gezworen hebben bij het lezen van de TT dat dit topic over kinderen zou gaan.
KUTKINDEREN!!!!![]()
![]()
Maar die kerels welquote:maar af en toe lekkere ruwe sex met een kerel ga ik niet uit de weg
neuqen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben oprecht bi, ik wil met een vrouw verder maar af en toe lekkere ruwe sex met een kerel ga ik niet uit de weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |