Omdat de winstmarge dan gewoon omhoog gaat dus dat voor de prijs niets gaat uitmaken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
En dan nog een vraag: als de overheid het oh-zo belangrijk vind dat iedereen zich goed insmeert, waarom dan niet de BTW op dit soort producten omlaag!?
Ja, echte mannen hebben huidkankerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Mannen die zich insmeren![]()
Ben jij nou een echte kerel?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Don't hate me cause I'm beautiful!quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Ja idd, echte mannen gaan op hun 30e dood aan huidkanker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Van een beetje zon krijg je echt geen kanker hoor, is juist goed voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, echte mannen hebben huidkanker
Rosbief bak ik ook niet zonder olie of boter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Rosbief het volgende:
Jij smeert je zeker ook in aan je reactie te zien?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, echte mannen gaan op hun 30e dood aan huidkanker.
In Duitsland is het goedkoper, zoals bijna alles goedkoper is. Maar als je hetzelfde merk neemt, verschilt het niet bijster veel over het algemeen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben volgende week heel misschien even in Duitsland. Is de zonnebrandolie daar wel normaal geprijsd!?
1 dag niet smeren = dood.quote:
Zegt de hoofdmongool van Fokquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel mongolen bij elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |