quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
Baloe is met het vrouwtje bij het baasje in Den Helder voor een maandje.
Baloe vindt het HEERLIJK ;
http://xs538.xs.to/xs538/09165/baloe2532.jpeg
[/img]
Lekker elke dag naar de duinen
game onquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
baloe ziet er altijd zo gelukkig uit op foto's![]()
( komt miss ook omdat ie soort van grijnst)
ik kan daar zo versteld van staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef Qwea het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat Baloe hier ook gelukkig isEen mega grasveld achter de flat, duinen dichtbij, strand dichtbij, hele dag spelen, slapen, eten, drinken en op het balkon liggen.
En veel met het vrouwtje knuffelen. En als het baasje thuis komt wordt hij helemaal verwend. Koekjes, urenlang spelen, knuffels, wandelingen![]()
Hij droomt nuonder de eet kamer tafel
flapdrol. Hij snurkt echt keihard
Ja echt niet normaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan daar zo versteld van staan
hoe hard ze kunnen snurken
mijn vriend noemt schoonouderhond ook nog steeds puppyquote:
droomt baloe ook zoveel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt niet normaalHet gaat echt zo van "GRRRRRRRRRRMMMMMM GRRRRRRRRRMMMMMM GRRRRRRRRRRRM"
Ik noem ze allemaal baby. Die van mij blijven eeuwig pup hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vriend noemt schoonouderhond ook nog steeds puppydie is nu twee en bijna 50 kg
Hier bij mijn vriend wel. Thuis nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
droomt baloe ook zoveel?
ronja naast dat snurken ook nog eens! Met een hoop kabaal erbij natuurlijk
da's dan ook weer net niet de bedoeling, dat je er zelf wakker van wordtquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier bij mijn vriend wel. Thuis nooit.
Regelmatig is het piepsnurken hier. Afgelopen Zaterdag zelfs zo hard 's nachts, dat ik er wakker van werd
ik vraag me dan altijd af wat ze meemaken in hun dromenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan ook weer net niet de bedoeling, dat je er zelf wakker van wordt
ter ilustratiequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vriend noemt schoonouderhond ook nog steeds puppydie is nu twee en bijna 50 kg
ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vraag me dan altijd af wat ze meemaken in hun dromen
zit ik ook altijd op te wachten maar dat heeft ze nog niet gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Het leukste is als ze er dan ook nog heel hard bij liggen te rennen met die pootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |