is dat nodig danquote:
Dat zijn klonen van elkaarquote:
Zijn show viel mij ook erg tegen idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben naar zijn laatste show geweest en heb in totaal 3 keer moeten glimlachen.
Sowieso is cabaret in Nederland van bedroevend niveauquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben naar zijn laatste show geweest en heb in totaal 3 keer moeten glimlachen.
Guidooooooooquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe heet die schele gast ook alweer? Hij is echt zo niet-grappig en alleen maar irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FL_Freak op 17-04-2009 18:09:51 ]
Ik heb het nooit over hyves gehad in dit topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:24 schreef Prism het volgende:
Misschien moet jij gewoon om een ban vragen, je bent vervelend met je anti-hyves topics
Bazenactie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had die man zo toegevoegd omdat me dat wel een bazenactie leek en zo had ik meer kans op connections weet je..![]()
Maar elke keer als ie online komt zit ie een beetje mijn mailbox vol te spammen![]()
Nee ik wil geen meet&greet met je en het interesseert me geen moer dat je vanavond op de radio bent![]()
Klacht: Bert visscher die me zit te stalken![]()
Subklacht: Smart_ass en Lord_Cardigan
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:10 schreef J.Herrer het volgende:
En weer een spammail van meneer Visscher [ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat dan?
Dat hij bij de jakhalzen van dwdd zit? En dat dat vandaag is opgenomen in Amsterdam
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |