Volgens mij wil hij de TV ook gebruiken voor blu-ray en PS3.quote:foto Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef Mirjam het volgende:
hou er wel rekening mee dat wat ze op die tv's laten zien, altijd blu ray is, dus altijd onberispelijke kwaliteit.
als je dan thuis ineens gewoon televisie gaat kijken, valt het altijd wat tegen, de ene keer meer dan de andere
Als de TV kut is, dan kun je er een blu-ray op afspelen, maar ook die is dan kut.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef Mirjam het volgende:
hou er wel rekening mee dat wat ze op die tv's laten zien, altijd blu ray is, dus altijd onberispelijke kwaliteit.
als je dan thuis ineens gewoon televisie gaat kijken, valt het altijd wat tegen, de ene keer meer dan de andere
Hoezo? Als dat ding via HDMI aangesloten is en een 1080p signaal krijgt, zie je totaal niet hoe goed de tv overweg kan met o.a SD signalen, analoge signalen, hoe goed ie scaled, de-interlaced, etc.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de TV kut is, dan kun je er een blu-ray op afspelen, maar ook die is dan kut.
dat is niet helemaal waarquote:foto Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de TV kut is, dan kun je er een blu-ray op afspelen, maar ook die is dan kut.
8.5ms ga je waarschijnlijk niet merken.quote:foto Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef DiRadical het volgende:
8.5 ms respose tijd is niet erg snel.
Hoeveel ghosting zou deze hebben
Ik zeg ook niet dat je daaraan kunt zien hoe de andere signalen verwerkt worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo? Als dat ding via HDMI aangesloten is en een 1080p signaal krijgt, zie je totaal niet hoe goed de tv overweg kan met o.a SD signalen, analoge signalen, hoe goed ie scaled, de-interlaced, etc.
Natuurlijk blijft een kutte kijkhoek kut, maar je kan zo niet echt duidelijk een tv beoordelen, tenzij je alleen blu-rays gaat kijken thuis.
Dat klopt inderdaad,...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef DiRadical het volgende:
8.5 ms respose tijd is niet erg snel.
Hoeveel ghosting zou deze hebben
ja heb zelf een homecinenma dvd speler van philips, met HDMI uitgang.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef babipangang het volgende:
btw, heb je een home cinema set? Wel makkelijk met zo'n goedkope tv denk ik.
Contrast van 5000 hoeft niks mis mee te zijn, een panasonic/sony tv met contrast 5000 heeft gewoon perfecte kleuren, of dat met die level is zou ik neit weten, maar je zegt het zelf mooi beeld te vinden, dus dat zal wel goed zitten
Goed punt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Bonov het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe kritisch jezelf bent m.b.t. kwaliteit want mijn ervaring is dat heel veel mensen het niet eens opvalt dat ze naar een ongelooflijk slecht beeld kijken.
Mjah op zich ben ik niet heel erg kritisch, gewoon tv kijken doe ik via digitnne omdat ik verder geen andere digitale aanbieder kan ontvangen op mijn adresquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Bonov het volgende:
Specificaties zeggen niet alles maar aangezien je voor een beetje leuk 42" scherm wel het dubbele betaald zou ik hier niet al te veel kwaliteit van verwachten.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe kritisch jezelf bent m.b.t. kwaliteit want mijn ervaring is dat heel veel mensen het niet eens opvalt dat ze naar een ongelooflijk slecht beeld kijken.
digitenne en grote televisies gaan vaak niet goed samen, omdat digitenne niet de volledige bitrate/bandbreedte uitzend oid. Heb je geen mogelijkheid tot digitale kabeltelevisie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Mjah op zich ben ik niet heel erg kritisch, gewoon tv kijken doe ik via digitnne omdat ik verder geen andere digitale aanbieder kan ontvangen op mijn adres.
Zijn er misschien ook mensen bekend met het merk "level"
Hij zegt toch van niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef babipangang het volgende:
[..]
digitenne en grote televisies gaan vaak niet goed samen, omdat digitenne niet de volledige bandbreedte uitzend oid. Heb je geen mogelijkheid tot digitale kabeltelevisie?
ik dacht zelf dat hij bedoeld dat hij geen digitaal ontvangst kan krijgen van een andere leverancier, maar ik kan niet uit zijn post opmaken dat hij geen kabel kan krijgen? Kabel met een humax hd5000c ertussen en je hebt digitaal beeld wat meteen geupscaled wordtquote:
Op dit moment heb ik alleen de mogelijkheid tot digitennequote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef babipangang het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat hij bedoeld dat hij geen digitaal ontvangst kan krijgen van een andere leverancier, maar ik kan niet uit zijn post opmaken dat hij geen kabel kan krijgen? Kabel met een humax hd5000c ertussen en je hebt digitaal beeld wat meteen geupscaled wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop