abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68105000
Ik was zojuist even bij de mediamarkt
Ze hebben daar nu een TV van het merk Level (het merk zelf zegt me niets)
Opzich zag de beeldkwaliteit er best goed uit.

De tv heeft de volgende specificaties:
Level LCD (6542)
107 CM beeldscherm
Contrast 5000:1
Full HD
Resolutie 1920 x1080
2x scart 2x hdmi VGA Component

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nu ken ik het merk Level niet zo heel erg goed, maar deze tv kost 444 euro. en die prijs staat me wel aan
Ik zit te denken om deze aan te schaffen alleen vind ik het contrast van 5000:1 een beetje weinig.
Is dit ook zo? zouden jullie deze tv kopen? of kan ik beter voor 1 van de bekende merken gaan?
Voor nu wil ik deze tv voornamelijk voor mn PS3 gebruiken en af en toe eens een dvd of blueray filmpje erop kijken.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:08:17 #2
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_68105178
444 euro voor 107cm klinkt voor mij als 'goedkoop is duurkoop', maar ik moet erbij zeggen dat dat gebaseerd is op lucht.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:08:47 #3
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_68105201
- ik zou als ik jou was, alleen in ONZ posten -

[ Bericht 73% gewijzigd door Jo0Lz op 17-04-2009 13:20:19 ]
/-=]
|o-0
~~~`
pi_68105244
hou er wel rekening mee dat wat ze op die tv's laten zien, altijd blu ray is, dus altijd onberispelijke kwaliteit.
als je dan thuis ineens gewoon televisie gaat kijken, valt het altijd wat tegen, de ene keer meer dan de andere
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68105310
quote:
foto Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef Mirjam het volgende:
hou er wel rekening mee dat wat ze op die tv's laten zien, altijd blu ray is, dus altijd onberispelijke kwaliteit.
als je dan thuis ineens gewoon televisie gaat kijken, valt het altijd wat tegen, de ene keer meer dan de andere
Volgens mij wil hij de TV ook gebruiken voor blu-ray en PS3.
pi_68105323
ik zou nog 130 euro extra sparen en dan voor zoiets gaan: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le40a552/277995/
wel 1 maatje kleiner, maar nog steeds groot en goed (beter) merk

http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/42lg5000/278646/ misschien ook een optie? Nog iets meer doorsparen
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:13:19 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68105386
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef Mirjam het volgende:
Als de TV kut is, dan kun je er een blu-ray op afspelen, maar ook die is dan kut.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:15:24 #8
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_68105455
8.5 ms respose tijd is niet erg snel.
Hoeveel ghosting zou deze hebben
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_68105468
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Als de TV kut is, dan kun je er een blu-ray op afspelen, maar ook die is dan kut.
Hoezo? Als dat ding via HDMI aangesloten is en een 1080p signaal krijgt, zie je totaal niet hoe goed de tv overweg kan met o.a SD signalen, analoge signalen, hoe goed ie scaled, de-interlaced, etc.
Natuurlijk blijft een kutte kijkhoek kut, maar je kan zo niet echt duidelijk een tv beoordelen, tenzij je alleen blu-rays gaat kijken thuis.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_68105490
quote:
foto Op vrijdag 17 april 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:21:15 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68105677
quote:
foto Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef DiRadical het volgende:
8.5ms ga je waarschijnlijk niet merken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:22:40 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68105732
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef PP. het volgende:

[..]

Hoezo? Als dat ding via HDMI aangesloten is en een 1080p signaal krijgt, zie je totaal niet hoe goed de tv overweg kan met o.a SD signalen, analoge signalen, hoe goed ie scaled, de-interlaced, etc.
Natuurlijk blijft een kutte kijkhoek kut, maar je kan zo niet echt duidelijk een tv beoordelen, tenzij je alleen blu-rays gaat kijken thuis.
Ik zeg ook niet dat je daaraan kunt zien hoe de andere signalen verwerkt worden.
Maar als er heel veel ghosting is, de kleuren kut zijn, de lichtsterkte kut is en meer van dat soort dingen, dan kun je daar een blu-ray op afspelen, maar die komt dan ook slecht uit de bus.

Ja, dat de rest dan NOG slechter is, is vanzelfsprekend. Maar zeggen: ze spelen er een blu-ray op dús is het beeld altijd goed, is gewoon onzin.
pi_68105781
btw, heb je een home cinema set? Wel makkelijk met zo'n goedkope tv denk ik.

Contrast van 5000 hoeft niks mis mee te zijn, een panasonic/sony tv met contrast 5000 heeft gewoon perfecte kleuren, of dat met die level is zou ik neit weten, maar je zegt het zelf mooi beeld te vinden, dus dat zal wel goed zitten
pi_68105821
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar
+ motivatie?
pi_68105827
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef DiRadical het volgende:
Dat klopt inderdaad,...
Nu moet ik zeggen dat ik niet echt een hardcore gamer ben ofzo hoor
doe hooguit 1 keer per weer 1 of 2 uurtjes een spelletje, en dan meestal een racegame

Alvast bedankt voor alle reactie's . Ik zelf heb verder weinig verstand van TV's dus vandaar dat ik hier wat meningen vraag
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:25:22 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68105856
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef deroo het volgende:

[..]

+ motivatie?
"Is heul niet nodig"
pi_68105866
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef babipangang het volgende:
btw, heb je een home cinema set? Wel makkelijk met zo'n goedkope tv denk ik.

Contrast van 5000 hoeft niks mis mee te zijn, een panasonic/sony tv met contrast 5000 heeft gewoon perfecte kleuren, of dat met die level is zou ik neit weten, maar je zegt het zelf mooi beeld te vinden, dus dat zal wel goed zitten
ja heb zelf een homecinenma dvd speler van philips, met HDMI uitgang.
Bluerays wil ik gaan afspelen via mn PS3, maar heb nu nog maar 2 blueray schijfjes dus in het begin zal ik dat nog niet veel gaan doen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:30:09 #18
186794 Bonov
Zo niet dan toch!
pi_68106041
Specificaties zeggen niet alles maar aangezien je voor een beetje leuk 42" scherm wel het dubbele betaald zou ik hier niet al te veel kwaliteit van verwachten.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe kritisch jezelf bent m.b.t. kwaliteit want mijn ervaring is dat heel veel mensen het niet eens opvalt dat ze naar een ongelooflijk slecht beeld kijken.
pi_68106189
tvp
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:35:02 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68106229
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Bonov het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe kritisch jezelf bent m.b.t. kwaliteit want mijn ervaring is dat heel veel mensen het niet eens opvalt dat ze naar een ongelooflijk slecht beeld kijken.
Goed punt.
pi_68106370
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Bonov het volgende:
Specificaties zeggen niet alles maar aangezien je voor een beetje leuk 42" scherm wel het dubbele betaald zou ik hier niet al te veel kwaliteit van verwachten.

Mjah op zich ben ik niet heel erg kritisch, gewoon tv kijken doe ik via digitnne omdat ik verder geen andere digitale aanbieder kan ontvangen op mijn adres .

Zijn er misschien ook mensen bekend met het merk "level"
pi_68106424
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Mjah op zich ben ik niet heel erg kritisch, gewoon tv kijken doe ik via digitnne omdat ik verder geen andere digitale aanbieder kan ontvangen op mijn adres .

Zijn er misschien ook mensen bekend met het merk "level"
digitenne en grote televisies gaan vaak niet goed samen, omdat digitenne niet de volledige bitrate/bandbreedte uitzend oid. Heb je geen mogelijkheid tot digitale kabeltelevisie?
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:41:58 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_68106528
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef babipangang het volgende:

[..]

digitenne en grote televisies gaan vaak niet goed samen, omdat digitenne niet de volledige bandbreedte uitzend oid. Heb je geen mogelijkheid tot digitale kabeltelevisie?
Hij zegt toch van niet?

En inderdaad, digitenne is niet altijd even best op grote schermen. Nu moet ik zeggen dat de digitenne bij ons scherper is dan de gewone kabel
pi_68106698
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hij zegt toch van niet?

ik dacht zelf dat hij bedoeld dat hij geen digitaal ontvangst kan krijgen van een andere leverancier, maar ik kan niet uit zijn post opmaken dat hij geen kabel kan krijgen? Kabel met een humax hd5000c ertussen en je hebt digitaal beeld wat meteen geupscaled wordt
pi_68107438
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef babipangang het volgende:

[..]

ik dacht zelf dat hij bedoeld dat hij geen digitaal ontvangst kan krijgen van een andere leverancier, maar ik kan niet uit zijn post opmaken dat hij geen kabel kan krijgen? Kabel met een humax hd5000c ertussen en je hebt digitaal beeld wat meteen geupscaled wordt
Op dit moment heb ik alleen de mogelijkheid tot digitenne
Maar hoofdzakelijk ga ik deze tv niet voor "normale televisie gebruiken" maar meer voor films en af en toe een ps3 game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop