Mooier dan chromen hardware in elk geval. Een zwarte gitaar met zwarte hardware is nog mooierquote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef GoodGawd het volgende:
Gouden harware is naar mijn mening alleen mooi op zwart kleurige gitaren, zoals een Ebony LP
5 bassisten, 2 drummers, ah moet kunnen hequote:Op maandag 20 april 2009 08:22 schreef Cynic het volgende:
Moet je Dribbel eens vragen, die heeft er altijd een paar op reserve.
Ook bassisten, wat dat betreft.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:17 schreef Marao het volgende:
Heeft er iemand tips voor het vinden van een drummer? We zijn al meer dan een half jaar op zoek en hebben er inmiddels 3 geprobeerd waarvan 1 echt te slecht was, 1 geen tweede band wil en de laatste het niet hard genoeg vond gaan xD Dus, hoe zijn jullie aan bandgenoten gekomen?
quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Cynic het volgende:
Gitaar spelen is eigenlijk net pissen: als het netjes moet kan je beter gaan zitten
Gitaarspelen is net als pissen, beetje vent doet het staand net zo goed en vind zitten maar iets voor wijvenquote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Cynic het volgende:
Gitaar spelen is eigenlijk net pissen: als het netjes moet kan je beter gaan zitten
quote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitaarspelen is net als pissen, beetje vent doet het staand net zo goed en vind zitten maar iets voor wijven
Zijn er meer die alleen de tweede zin snappen?quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien zijn er wel van die bedrijfen die over bands gaan en dat er van die bedrijfen heel veel mensen bij cafeetjes en andere optredens kijken. Ik zou zeggen ga eens naar een café bij een band kijken enzo dat helpt vaak wel als je dan met verschillende mensen in contact komt.
[..]
Nou ik kreeg visitekaartjes van zo'n man die heel veel bij bands komt kijken met z'n bedrijfje en dan proberen ze muzikanten die nog bands zoeken en bands die nog muzikanten zoeken met elkaar in contact te brengen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn er meer die alleen de tweede zin snappen?
Zeg dat danquote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nou ik kreeg visitekaartjes van zo'n man die heel veel bij bands komt kijken met z'n bedrijfje en dan proberen ze muzikanten die nog bands zoeken en bands die nog muzikanten zoeken met elkaar in contact te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |