quote:
Ik denk dat ik die EMG85 dan wel vervang met een EMG81.quote:Features:
Korpus aus Ahorn
flaches Top mit abgeschrägten Kanten
durchgehender Hals aus kanadischem Ahorn
Halsrückseite onyx
"Widow" Kopfplatte, Onyxschwarz mit "Tribal" Grafik
Grover Mini Rotomatic Mechaniken
25 1/2" Mensur
Ebenholz-Griffbrett
"Abalone Tribal" Inlays
24 Jumbo Bünde
Floyd Rose Style Klemmsattel, 43 mm
Kahler X Tremolo
1x EMG 81 (Bridge) und 1x EMG 85 (Neck) Humbucker mit PA2 Preamp
1x Volume, 1x Tone 1x 3-Weg Schalter (toggle switch), 1x Miniswitch für den PA2 Preamp
schwarze Hardware
Hochglanzfinish Schwarz mit weißer "Tribal"-Grafik
Sjah, om eerlijk te zijn, weet ik natuurlijk niet hoe die gitaar met deze elementen gaat klinken over mijn versterker, maar in mn huidige gitaar heb ik wel 2x 81'ers zitten en daar ben ik wel tevreden over vandaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je dan 2 81 erin hebben willen zitten, ik vind die 85 echt prima klinken met clean maar die 81 klinkt echt veel te dun schel daarvoor
MIjn hals element klinkt echt een behoorlijk stuk doffer, maar ik speel eigenlijk altijd alleen maar over het brug element ( die is wat feller ), dus wss kan ik die elementen gewoon laten zitten bedenk ik me zo.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je dan nog veel merkbaar verschil tussen je hals en brug element eignelijk ?
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een lekker stevig rocknummer? Verveel me.
Metallica, Volbeat, Priest, Maiden, ......quote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een lekker stevig rocknummer? Verveel me.
Ietsje minder stevig dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Metallica, Volbeat, Priest, Maiden, ......
Ja, alles staat er. Microfoons hebben we gekozen. De geluiden finetunen doen we wanneer we gaan opnemen. Moet even kijken welke van 3 gitaren ik ga gebruiken en of de geluiden nog ietsje anders moeten.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Aresdreams het volgende:
staan de spulletjes al in de studio en heb je al een geluid kunnen vinden cynic?
Rijd dan even naar Duitsland en kijk of ze daar nog een crate van 5W hebben staan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Cynic het volgende:
In de tussentijd heb ik hier dus 2 hele krakkemikkige versterkertjes staan, dat is wel een beetje treurig spelen...
Da's ooit nog wel een keer het plan, maar dan moet ik eerst wat versterkertjes kwijt. Ik ga voorlopig even geen nieuwe spulletjes meer kopen. Kan ook niet echt, want de financiën werken nogal tegen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rijd dan even naar Duitsland en kijk of ze daar nog een crate van 5W hebben staan.
Zo'n ding is z'n geld meer dan waard.
Heb je die gekocht?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het zeker, volgende week naar Leeuwarden.
http://www.mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=976
Ik heb ze gemaild en ze hebben hem over een weekje ofzo wss weer op voorraad.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je die gekocht?
Want anders ben je te laat toch?
Dan ben je volgens mij te laat.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het zeker, volgende week naar Leeuwarden.
http://www.mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=976
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |