quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef wizl het volgende:
Ik heb een versie van Smoke on the Water gevonden die ik echt supervet vind. Nu wilde ik deze uitvoering op youtube zoeken maar ik weet niet van welk concert het is (live dus). De uitvoering begint met ongeveer een minuut lang 'bluesy' gitaar intro met alleen het orgeltje erachter. Weet iemand welke versie ik bedoel?
Blijft tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Blink.Typisch muziek wat in in heel m'n leven misschien 1x gehoord heb.
[..]
Nee dat is hem niet... Het is echt Smoke on the Waterquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Bedoel je niet het nummer lazy van deep purple?
[..]
Ik zit nu op school en thuis heb ik wel een aantal versies laat het vanavond wel even horen/zien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef wizl het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet... Het is echt Smoke on the Water
euhh.. wtfquote:
Vandaarquote:Hai,
Ik ben een 15-jarige blues/rock gitarist.
Voetballen, computeren en dus gitaar spelen vult mijn dagelijks leven.
Daar is met veel oefenen wel wat aan te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Cynic het volgende:
Het is best een tof idee, maar volgens mij is het vrij onmogelijk om er op te spelen. Heb er wat filmpjes van gezien en je gaat echt heel snel vals.
is dat mijn schuld omdat ik er over begon?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef brother52 het volgende:
Waarom wil ik nu ineens een theremin hebben?
heb ergens een site gevonden die bouwpakettejs verkoopt, maar is dan nog zo een 250 euro...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar is met veel oefenen wel wat aan te doen.
Ze zijn alleen redelijk prijzig om eens 'voor de leuk' uit te proberen.
Eens kijken of ergens een een kit of zo te koop is.
Je hebt het alleen weer een beetje aangewakkerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
is dat mijn schuld omdat ik er over begon?
Waarschijnlijk heb ik dezelfde site gevonden, ze hebben zelfs linkshandige theremins zag ik.quote:heb ergens een site gevonden die bouwpakettejs verkoopt, maar is dan nog zo een 250 euro...
Die ken ik niet. In het begin wel een beetje het geluid van Mark Knopfler. Maar wel zeer geniale versie.quote:
Zoiets?:quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die ken ik niet. In het begin wel een beetje het geluid van Mark Knopfler. Maar wel zeer geniale versie.
In dat geval zou ik Bill Bailey's werk ermee bekijken/beluisterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is best een tof idee, maar volgens mij is het vrij onmogelijk om er op te spelen. Heb er wat filmpjes van gezien en je gaat echt heel snel vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |