quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef Terecht het volgende:[..]
Mijn eerste link legt de meeste dikgedrukte termen die je bezigt uit, mijn tweede link is -hoe toevallig, helderziendheid?

- een response op de beweringen van de man die jij als bron gebruikt, Nila Sagadevan.
Wat rest is de jet thrust die voertuigen etc weg zou moeten hebben geblazen op zijn weg naar het Pentagon. Dit is niet gebeurd om een aantal redenen:
1. vlucht 77 kwam met zijn neus naar beneden het pentagon ingevlogen, de uitlaatgassen waar dus naar boven gericht en niet direct op het verkeer.
2. De snelheid van de uitlaatgassen is een vector. De uilaatgasen hebben een subsonische uitlaatsnelheid <mach 1, maar de nozzles waar die gassen uitkwamen bewegen met de snelheid van het vliegtuig, ~ 0.7 mach 1. De uilaatgassen hebben dus een maximale snelheid van ~0.3 mach (367 km/u). Aangezien het vliegtuig binnen een fractie van een seconde langs het verkeer raasde, was de impuls van de luchtstroom niet krachtig genoeg om voertuigen weg te blazen. Zie ook de reclamefilmpjes van de luchtmacht waar een F16 vlak boven de onderhoudscrew vliegt.
Is vast al bekend, maar beetje dat idee
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah