quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter app voor de Commodore 64.
Dikke onzinhype dat groene als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef Blocko het volgende:
Die mensen hebben echt geen benul waarvoor ze zichzelf nou eigenlijk groen maken.
Heb enkele mensen maar terug tewitterd met de medeling dat de verliezer nou niet echt veel anders is dan achmedinachad.
er is ook al een grijze variantquote:Op zondag 21 juni 2009 00:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Dikke onzinhype dat groene als je het mij vraagt
Ik heb me ook begroend, ik voel me nu een beetje de hulkinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
Al mensen groen gezien?
http://helpiranelection.com/
Steunbetuiging voor de Iraniërs na de verkiezingen.
Paul de leeuw, ilse de lange en michiel veenstra zijn inmiddels ook groen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef JJH het volgende:
Al mensen groen gezien?
http://helpiranelection.com/
Steunbetuiging voor de Iraniërs na de verkiezingen.
Technisch niet iig. Meerdere camera's, rechtstreeks beeld vanaf de desktop-projectie zodat dat leesbaar is, etc.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Stinosss het volgende:
Komt een beetje amateuristisch over :-p
De eerste groenen in mijn lijstje zijn al weer normaal gewordenquote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef June. het volgende:
[..]
Paul de leeuw, ilse de lange en michiel veenstra zijn inmiddels ook groen.
of een mondkapje over je icoon plaatsenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:54 schreef DennisMoore het volgende:
Trending Topics
* MJ's
* Rip Mj
* RIP Michael Jackson
* Farrah Fawcett
* #iranelection
* Pop
* Thriller
* MTV
* Iran
* #michaeljackson.
Nu iedereen z'n icoontje lichtbruin maken?
Zou de Raad van Hoeders hier achter zitten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:00 schreef June. het volgende:
Beetje lullig nu, twitter is daardoor erg traag en demonstranten in Iran kunnen hun nieuws niet meer makkelijk brengen.. In mijn ogen toch wel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |