Laatst had ik ook ook last van de meest bizarre hoofdpijn, toen heb ik uiteindelijk ook 5 van die units erin gekeild. Ga je echt niet dood van hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef Mystical_moonlight het volgende:
vraag me af hoeveel mensen er daad werkelijk 4/5 paracetemols in zullen nemen als je dat tegen hun zegt. xD
ik kan er niks aan doen dat jij niet zo groot bent als ik. overigens heb ik een heerlijke lunch gehad en daarbij 2 Paracetamols en alles is in orde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:05 schreef Damzkieee het volgende:
Kutklacht. Paracetamol does zhe job!
Hoewel je bij jouw lichaamsgrootte wel 4 of 5 stuks nodig bent, TS
Als je het zo vaak hebt kan je beter naar de huisarts gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef Deva het volgende:
Ik heb ook f*cking harsespijn![]()
Zelfde verhaal als TS, vanochtend niks aan de hand, prima zelf.. nu door de koppijn zit alles tegen, ik heb het gevoel dat iedereen tegen me aan zeurt.. en dan heb ik ook nog een irritante collega die ik wel weet niet wat kan doen![]()
![]()
Probleem is, dat ik bijna zeker 3 keer in de week heb en ik heb geen flauw idee waar me hoofdpijn vandaan komt. Ibuprofen is de enige remedie hiertegen, maar liefst wacht ik hier zo lang mogelijk mee, anders gaat m'n maag kapot![]()
Fuckt it! Toch maar weer tijd voor zo'n lekkere smartie![]()
[ afbeelding ]
Al geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:06 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Als je het zo vaak hebt kan je beter naar de huisarts gaan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat jij niet zo groot bent als ik. overigens heb ik een heerlijke lunch gehad en daarbij 2 Paracetamols en alles is in orde.
prima....lekker genieten van het weer maar moet nog wel een uurtje werken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
lange leppel!
Zie je wel.
Alles goed ouwe?
Kans is klein, ben veel te druk. Nog steeds niet helemaal hersteld ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
prima....lekker genieten van het weer maar moet nog wel een uurtje werken.
jij goed hersteld van blessure? kom je nog terug bij sport?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |