Ik had het over neuken he, niet over liefde of wat dan ook.quote:
Dan is het toch jammer dat er zich geen andere diehard RLS-FOK!ker heeft opgegeven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou, nog 1 keer dan:
Bart en Bram kennen elkaar uit hun dienstperiode.
Bart deed BB1
Bram deed BB4
Claire en Huub deden (het in) de Gouden Kooi
Claire is de zus van Bram.
Huub is dus de zwager van Bram.
En met z'n allen kennen ze de vlemmixjes, ameszjes, kubatzjes en al het andere RLS-gepeupel, houden ze reünies, praatgroepen, organiseren dingen met en voor elkaar etc.
Zo vormen ze met z'n allen een enorme kliek die om onduidelijke redenen een redelijke vinger in de pap hebben in showbizland.
Ook schuiven ze elkaar werk toe enzo.
Tot zover. Dit was het nieuws.
Sorry. Ik word niet geil van chubby. En niet geil is niet neuken in mijn boek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Stefan het volgende:
Ik had het over neuken he, niet over liefde of wat dan ook.
Evengoed zet hij jumparound erin. Dat maakt het niet per definitie oneerlijk. Zolang het stemmen niet beïnvloed wordt boeit het in principe geen kont.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat was me inmiddels allemaal duidelijk. Toch tnx voor de samenvatting. Want de vraag rest hoe Bart wil volhouden dat De Bunker 100 procent eerlijk is nu Peter meedoet.
Dit soort complotten zijn trouwens essentieel voor een levendige RLS. BB1 zat er vol mee.
LekkerSimpel, maar die mocht nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
Hebben zich btw ook FOK!kers opgegeven die al bekend waren hier?
Jump erin was hetzelfde geweest. FOK!kers erin niet, omdat jij geen medeproducent bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Evengoed zet hij jumparound erin. Dat maakt het niet per definitie oneerlijk. Zolang het stemmen niet beïnvloed wordt boeit het in principe geen kont.
Wat nou als een lekkersimpel er wel in was gekomen? Was dat dan oneerlijk geweest omdat het een FOK!ker is? Ik zal niet ontkennen dat er bij kijkers de indruk van vriendjespolitiek kan heersen (terecht, want dat is het natuurlijk), maar dat is puur en alleen de castingfase. Als je daarna als kijker alsnog de toegezegde controle behoudt zie ik niet in hoe het oneerlijk zou zijn.
Maar goed ook, anders had iedereen gezegd dat ie daar zat van zijn belastinggeld.quote:
Complottheorieën zijn zooooo BB1quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jump erin was hetzelfde geweest. FOK!kers erin niet, omdat jij geen medeproducent bent.
Verder boeit t me ook niet zo, vind dit soort graafwerk wel geweldig en dan nog een persbericht van peter erachteraan. Heerlijk. zo krijg ik er wel zin in.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had iedereen gezegd dat ie daar zat van zijn belastinggeld.
FOK!tv: Zeitgeist - complottheorie of waarheid?quote:
Dat was met dgk ook al zo. Een nieuwe bewoner was gelijk vriendje geworden met de bestaande bewoners. Zoveel mogelijk info vergaren over je medespelers. Zegt volgens mij dus niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef mooiiiiii het volgende:
Peter staat als vriend op de hyves van die Marielin die ook de bunker ingaat.
Ja, en terug naar B&B graag...... die zich nog niet hebben laten zien sinds al die links bekend zijn??quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik word niet geil van chubby. En niet geil is niet neuken in mijn boek.
Terug naar de bunker.
Ik denk dat ze druk aan het klussen zijn in de kelder van Ome Johan. Slecht teken eik, nog geen i-netverbinding ????quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef Leandra het volgende:
Ja, en terug naar B&B graag...... die zich nog niet hebben laten zien sinds al die links bekend zijn??
Of heb ik een post van een van beiden gemist??
Bart zei op FOK!Radio dat ie kon bellen vanuit de bunker, dus hij kan toch FOK!ken vanaf z'n telefoon?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze druk aan het klussen zijn in de kelder van Ome Johan. Slecht teken eik, nog geen i-netverbinding ????
Oh, dus geen crisisberaad ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze druk aan het klussen zijn in de kelder van Ome Johan. Slecht teken eik, nog geen i-netverbinding ????
Bart en een telefoon met internetmogelijkheden? No way.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
Bart zei op FOK!Radio dat ie kon bellen vanuit de bunker, dus hij kan toch FOK!ken vanaf z'n telefoon?
Hahaha die weet ik nog steeds! Dat ruitjesding.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef BobbyRond het volgende:
You got a point
Hij verklapte bij het tekenen van de contracten dat ie z'n lelijke BB1 broek nog heeft thuis haha
jaja, we snappen hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bart zei op FOK!Radio dat ie kon bellen vanuit de bunker, dus hij kan toch FOK!ken vanaf z'n telefoon?
Ik heb me net nog schuldig gemaakt aan mobiel FOK!ken onderweg naar de VU
edit: kreeg wel gedonder met m'n IP-koppeling![]()
+1quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bart en een telefoon met internetmogelijkheden? No way.
Och, er zijn ook nog wel video's van jou (en sylvia) waarin je roept 'weet je wat een leuke site is? FOK.NL!'quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jaja, we snappen hetje vind FOK heel erg leuk en gaaf en leuk enzo
+1quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Och, er zijn ook nog wel video's van jou (en sylvia) waarin je roept 'weet je wat een leuke site is? FOK.NL!'
Er zijn zoveel mensen dir FOK! heel erg leuk en gaaf en leuk enzo vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |