abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68088668
Hoe kunnen er nou gangs zijn in Kenya, daar hebben ze toch veel te weinig geld voor.

De gangs zouden onder andere de verkiezeingen hebben gemanipuleerd en duizenden mensen hebben vermoord.

Nu op Discovery

We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68089088
Nou, wat is het druk op Fok!
pi_68089566
stom programma

Die kerels interviewt aleen de softies van de gangs, en mensen die echt niet deugen zorgen dat ze niet te vinden zijn .Bovendien doet die kerel alsof het heel gevaarlijk is terwijl hij een cameraploeg en een tolk meeheeft, en waarschijnlijk ook wel wat geld/backup tevoorschijn kan toveren als het foutgaat.

En kenia, als ze daar liever geld investeren in kogels dan in primaire levensbehoeften, fine. Either way lost het probleem zich op .
pi_68089685
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef AffenStrudel het volgende:
stom programma

Die kerels interviewt aleen de softies van de gangs, en mensen die echt niet deugen zorgen dat ze niet te vinden zijn .Bovendien doet die kerel alsof het heel gevaarlijk is terwijl hij een cameraploeg en een tolk meeheeft, en waarschijnlijk ook wel wat geld/backup tevoorschijn kan toveren als het foutgaat.
Tuurlijk, het is televisie Maar daarentegen zal hij heus niet snel vermoord worden omdat die gangs ook wel weten dat hij bekend is en als hij toevallig vermoord wordt krijgen ze ook problemen.
quote:
En kenia, als ze daar liever geld investeren in kogels dan in primaire levensbehoeften, fine. Either way lost het probleem zich op .
Daar reageer ik niet op, want dat gaat heel ergens anders over. Als jij geen kans hebt op een toekomst en nergens vanaf weet behalve van totale armoede, dan grijp jij ook naar de makkelijkste manier reageer ik toch
pi_68089817
Ross Kemp is een eindbaas
pi_68090001
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Malle_beer het volgende:
Ross Kemp is een eindbaas
Ross Kemp is een mietje vergeleken Bear Grylls.
pi_68090027
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ross Kemp is een mietje vergeleken Bear Grylls.
Toch gaat Ross verder dan menig ander op tv
pi_68090233
Die vrouw is gek
pi_68090316
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef behangplakker het volgende:
Daar reageer ik niet op, want dat gaat heel ergens anders over. Als jij geen kans hebt op een toekomst en nergens vanaf weet behalve van totale armoede, dan grijp jij ook naar de makkelijkste manier reageer ik toch
Excuses voor mijn reactie, maar ik heb in afrikaanse landen mijn hoop verloren. Geld verdwijnt in de zakken van enkele mensen en geld dat de bevolking zelf bezit word uitgegeven aan volkerenoorlogen en dit soort ganggeneuzel. Ondertussen blijft de bevolking maar kinderen krigen om zichzelf een toekomst te verzekeren voor later en gebruikt men geen condoom omdat de paus dat zegt.De 5+kinderen per vrouw zijn een gruwelijke kostenpost. Opstanden blijven ook uit, omdat ze deze toestand altijd al gehad hebben en niks anders kennen .

Veel beter gaat het niet worden.
pi_68090401
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef AffenStrudel het volgende:

[..]

Excuses voor mijn reactie, maar ik heb in afrikaanse landen mijn hoop verloren. Geld verdwijnt in de zakken van enkele mensen en geld dat de bevolking zelf bezit word uitgegeven aan volkerenoorlogen en dit soort ganggeneuzel. Ondertussen blijft de bevolking maar kinderen krigen om zichzelf een toekomst te verzekeren voor later en gebruikt men geen condoom omdat de paus dat zegt.De 5+kinderen per vrouw zijn een gruwelijke kostenpost. Opstanden blijven ook uit, omdat ze deze toestand altijd al gehad hebben en niks anders kennen .

Veel beter gaat het niet worden.
Maar dat zit hem dus in die corrupte bovenlaag die alles voor zichzelf houden. Er moeten eerst verbeteringen komen, maar nu even Ross Kemp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')