Tuurlijk, het is televisiequote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef AffenStrudel het volgende:
stom programma
Die kerels interviewt aleen de softies van de gangs, en mensen die echt niet deugen zorgen dat ze niet te vinden zijn .Bovendien doet die kerel alsof het heel gevaarlijk is terwijl hij een cameraploeg en een tolk meeheeft, en waarschijnlijk ook wel wat geld/backup tevoorschijn kan toveren als het foutgaat.
Daar reageer ik niet op, want dat gaat heel ergens anders over. Als jij geen kans hebt op een toekomst en nergens vanaf weet behalve van totale armoede, dan grijp jij ook naar de makkelijkste manierquote:En kenia, als ze daar liever geld investeren in kogels dan in primaire levensbehoeften, fine. Either way lost het probleem zich op.
Ross Kemp is een mietje vergeleken Bear Grylls.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Malle_beer het volgende:
Ross Kemp is een eindbaas
Toch gaat Ross verder dan menig ander op tvquote:Op donderdag 16 april 2009 22:37 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ross Kemp is een mietje vergeleken Bear Grylls.
Excuses voor mijn reactie, maar ik heb in afrikaanse landen mijn hoop verloren. Geld verdwijnt in de zakken van enkele mensen en geld dat de bevolking zelf bezit word uitgegeven aan volkerenoorlogen en dit soort ganggeneuzel. Ondertussen blijft de bevolking maar kinderen krigen om zichzelf een toekomst te verzekeren voor later en gebruikt men geen condoom omdat de paus dat zegt.De 5+kinderen per vrouw zijn een gruwelijke kostenpost. Opstanden blijven ook uit, omdat ze deze toestand altijd al gehad hebben en niks anders kennenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef behangplakker het volgende:
Daar reageer ik niet op, want dat gaat heel ergens anders over. Als jij geen kans hebt op een toekomst en nergens vanaf weet behalve van totale armoede, dan grijp jij ook naar de makkelijkste manierreageer ik toch
Maar dat zit hem dus in die corrupte bovenlaag die alles voor zichzelf houden. Er moeten eerst verbeteringen komen, maar nu even Ross Kempquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Excuses voor mijn reactie, maar ik heb in afrikaanse landen mijn hoop verloren. Geld verdwijnt in de zakken van enkele mensen en geld dat de bevolking zelf bezit word uitgegeven aan volkerenoorlogen en dit soort ganggeneuzel. Ondertussen blijft de bevolking maar kinderen krigen om zichzelf een toekomst te verzekeren voor later en gebruikt men geen condoom omdat de paus dat zegt.De 5+kinderen per vrouw zijn een gruwelijke kostenpost. Opstanden blijven ook uit, omdat ze deze toestand altijd al gehad hebben en niks anders kennen.
Veel beter gaat het niet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |