Dat moet eens ingevoerd worden. Mensen die teveel posts in KLB maken moeten sowieso een afkoelperiode van een week krijgen.quote:
Ja want nu moet die chick op morgen wachten voor een krabbel van de baasquote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Beste J.Herrer dit is zeer vervelend voor jou?
Of niet?
Heus niet als je net begintquote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef J.Herrer het volgende:
wat een pauperbende is dat![]()
Ben een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt enzo, zo nu en dan een krabbel zetten bij spange chicks.. krijg ik ineens een melding dat ik op het limiet aantal berichten van vandaag zit
TS heeft niet veel vriendenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
Maar waarom kan je dan maar 10 krabbels ofzo per dag plaatsen?
Hoeveel mag je er als je veel vrienden hebt?
Ik sta pas een halve dag geregistreerd aapquote:
Zeggen dat hyves kut is en dan ook nog registerenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik sta pas een halve dag geregistreerd aap
Tien tikken maximaal per dag, krabbels heeft geen limiet. Alleen niet 2 binnen 10 seconden oid.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
Maar waarom kan je dan maar 10 krabbels ofzo per dag plaatsen?
Hoeveel mag je er als je veel vrienden hebt?
Ja dan moet je zeker 500 vrienden hebben ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Tien tikken maximaal per dag, krabbels heeft geen limiet. Alleen niet 2 binnen 10 seconden oid.
Krabbels hebben ook een limiet. 3000x per dag een vriend krabbelen OF 300x een vriend van een vriend OF 30x een niet vriend. TS heeft geen vrienden dus komt niet verder dan 30 krabbels per dagquote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Tien tikken maximaal per dag, krabbels heeft geen limiet. Alleen niet 2 binnen 10 seconden oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |