SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand zei het zelfs een keer IRL tegen mijquote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is om sowieso een reactie terug te krijgen. De ontvanger moet wel replyen met ja of nee.
neem eens een kijkje in KLB, verbaas je over de dingen waar mensen zich druk om maken, herdefinieer je definitie van 'triest' en kom dan nog maar eens teru-hugquote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef Michielos het volgende:
als je je daar serieus druk om maakt, ben je wel heel erg triest
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Boor-rat het volgende:
Mensen die OVERAL '.... of niet' achter moeten plakken
Had je een leuke dag vandaag... of niet?
Lekker weertje hè, of niet!
Puik topic toch, of niet!?
![]()
Wat is er mis met de vraag zonder het "of niet" gedeelte...
samenvatting: mensen die 'of niet' achter elke zin plakken
subklacht: OF NOH () achter de zin ipv 'of niet'
Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan maar dat zeg ik ook altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zet er ook altijd dan achter bijv ;
Zij is echt lekker man, of niet dan?30 september 2009....
zal de geschiedenisboekjes ingaan als,
de dag dat de beste game ooit gemaakt is uitgekomen,
Tekken 6!!!
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
neem eens een kijkje in KLB, verbaas je over de dingen waar mensen zich druk om maken, herdefinieer je definitie van 'triest' en kom dan nog maar eens teru-hug, of niet!
Dit zag ik echt niet aankomen. Heel origineel, hulde!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Best een kut topic, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |