abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 20:46:51 #1
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_68085752
http://www.missrefund.com

Ik kwam deze site tegen toen ik informatie zocht over het terugkrijgen van mijn vliegtax.

Dat is nog eens makkelijk geld verdienen:
quote:
Ik help u op No Cure No Pay basis met het terugvragen van het door u betaalde geld als u een vliegreis heeft moeten annuleren. U kunt dan denken aan de algemene toeslagen, luchthaven belastingen, vliegtax en brandstof toeslag.
quote:
Mijn dienstverlening is op basis van No Cure No Pay, dat wil zeggen dat u mij alleen betaalt bij behaalt succes! Ik reken per ticket 25,00 euro
quote:
Zijn er kosten als er naar een rechter gegaan moet worden?
Als het zover komt dat er een rechtelijke uitspraak nodig is voor het terug krijgen van uw geld dan zal ik de kosten hiervoor betalen

Mijn ervaring is dat het terugkrijgen van belastingen van ongebruikte tickets een kwestie is van een mailtje naar de luchtvaartmaatschappij. Dat je de kosten van een eventuele rechtszaak op je wilt nemen lijkt me logisch, dat die er gaat komen is namelijk uitgesloten.

Of heeft iemand hier de ervaring dat je voor het terugkrijgen van je belastingen wel een tussenpersoon á 25 euro per ticket nodig hebt?
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  donderdag 16 april 2009 @ 21:14:11 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68086766
Als hij het kan voor 25 euro. Dan moet je gewoon nog even doorzoeken. Dan moet je het zelf ook kunnen.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 22:01:09 #3
45833 crew  Fogel
pi_68088550
Ik heb nu toevallig een geval waar een online ticketverkoper moeilijk doet om het geld terug te geven, maar om het terug te krijgen heb ik deze site niet nodig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_68088693
lol.. misschien kunnen ze me helpen om me tax terug te krijgen van een europese vlucht.. a 11.25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')