abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 20:16:44 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68084624
Want beter gaan jullie gewoon een end oprotten.

Zoals die matthijs van nieuwkerk en die verkankerde oetlul van een hugo (of guido, hoe die ook heet) die bij elke uitzending die gaat over 'de nieuwe generatie' alleen maar zitten te kankeren.

En dat merk ik hier ook op FOK!, van die verzuurde pauper alto's die de hele dag lopen te bitchen over hoe ik luister naar 'RAP' en 'HARD STIJL' muziek. Want zo spreken ze het uit, omdat ze er geen begrip voor hebben.

En wat te denken van die vuile huigelaars van een CDA en CU, die de ontwikkeling van cultuur willen stopzetten. Ja, ik weet nu wel dat ik veel reacties zal losmaken omdat er veel FOK!kers hier zijn die graag van de beatles, cha-cha-cha of andere oude muziek houden.

Maar dat geeft je het recht nog niet om de hedendaagse generatie af te zeiken met de muziek die ze nu hebben. Tuurlijk, ik heb ook geen zin om naar souljah boy of lady gaga te luisteren. Maar dat geeft me niet het recht om op nationale tv dat hele genre af te zeiken.

En weet je, daar gaat het mis bij die vieze gore kutregering en media. Het volk heeft geen controle er meer over. Mensen stemmen uit wanhoop op de heer Wilders omdat hij issues aanpakt die veel door de media worden besproken. Is dit een goed iets? Nee, misschien wel, echter zijn er niet meer issues dan de islamisering hier in nederland die moeten worden aangepakt.

Want zeg nou zelf, waar stemmen we nou tegenwoordig op? Op een stelletje kwakzalvers die bij god niet weten hoe het volk over zaken denkt. We blijven maar stemmen met onze koppen in het zand, terwijl er kutzooi als kilometerheffing en de vliegtaks (die nu plotseling laatst maar werd opgeheven ofzo) op ons bordje komen. En maar niet te denken van die betutteling die we nu krijgen.

Er wordt in deze maatschappij alleen maar uitgegaan van het negatieve van dingen. Rap is slecht voor het seksuele beeld dat we hebben, metal zorgt alleen voor satanisme, en games zijn slecht voor de kinderen, want dat levert alleen maar geweld op in onze samenleving. En dit zijn voorbeelden van de 'ouderen' van onze samenleving.

ps: Wat een serieus statement weer van mij als ik dit allemaal teruglees Ik hoop dat jullie toch nog enige samenhang kunnen zien, want ik ben heel anders begonnen dan ik ge eindigd ben
pi_68084763
Ik denk dat een paint het allemaal iets duidelijker maakt.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:20:46 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68084780
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:20 schreef RicardoSmit het volgende:
Ik denk dat een paint het allemaal iets duidelijker maakt.
maar een paint van mij maakt het topiek onserieus
  Forum Admin donderdag 16 april 2009 @ 20:22:50 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_68084852
Kijk een Wilders stemmer!
pi_68084853
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

maar een paint van mij maakt het topiek onserieus
serieus topic in klaagbaak
pi_68084921
Verkapt "Stem Wilders" topic...
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_68084938
Heej kijk jongens, het is er eentje van de hedendaagse samenleving!
deal with it
  donderdag 16 april 2009 @ 20:26:17 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_68084967
BACKWARD PWNAGE noemen ze dat.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_68084978
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef RickoKun het volgende:

terwijl er kutzooi als kilometerheffing en de vliegtaks (die nu plotseling laatst maar werd opgeheven ofzo) op ons bordje komen.
Jij komt er wel .
  donderdag 16 april 2009 @ 20:28:11 #10
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_68085043
Tsja, het leven is nu eenmaal kut. Maar daar komt TS nog wel achter, als hij later groot wordt.
How can I make this topic about me?
  donderdag 16 april 2009 @ 20:28:29 #11
131603 Afwazig
Serious business
pi_68085050
Godverdomme zo denk ik er ook over .

Zoals dat
Paddoverbod
Rookverbod
Belasting over de gekste dingen
Alle genotsmiddelen die steeds duurder worden
De helft van de wallen wordt opgedoekt
pi_68085081
Hee kappen met die onzin, je andere topics zijn veel toffer gek.
pi_68085096
Treed eens buiten je eigen wereldje, debiel.
pi_68085323
RickoKun, keer op keer verbaas je mij. Een serieuze post van iemand die het liefst naaktfoto's van zichzelf voor de spiegel maakt?
Cool story, Hansel.
pi_68085417
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Want beter gaan jullie gewoon een end oprotten.

Zoals die matthijs van nieuwkerk en die verkankerde oetlul van een hugo (of guido, hoe die ook heet) die bij elke uitzending die gaat over 'de nieuwe generatie' alleen maar zitten te kankeren.

En dat merk ik hier ook op FOK!, van die verzuurde pauper alto's die de hele dag lopen te bitchen over hoe ik luister naar 'RAP' en 'HARD STIJL' muziek. Want zo spreken ze het uit, omdat ze er geen begrip voor hebben.

En wat te denken van die vuile huigelaars van een CDA en CU, die de ontwikkeling van cultuur willen stopzetten. Ja, ik weet nu wel dat ik veel reacties zal losmaken omdat er veel FOK!kers hier zijn die graag van de beatles, cha-cha-cha of andere oude muziek houden.

Maar dat geeft je het recht nog niet om de hedendaagse generatie af te zeiken met de muziek die ze nu hebben. Tuurlijk, ik heb ook geen zin om naar souljah boy of lady gaga te luisteren. Maar dat geeft me niet het recht om op nationale tv dat hele genre af te zeiken.

En weet je, daar gaat het mis bij die vieze gore kutregering en media. Het volk heeft geen controle er meer over. Mensen stemmen uit wanhoop op de heer Wilders omdat hij issues aanpakt die veel door de media worden besproken. Is dit een goed iets? Nee, misschien wel, echter zijn er niet meer issues dan de islamisering hier in nederland die moeten worden aangepakt.

Want zeg nou zelf, waar stemmen we nou tegenwoordig op? Op een stelletje kwakzalvers die bij god niet weten hoe het volk over zaken denkt. We blijven maar stemmen met onze koppen in het zand, terwijl er kutzooi als kilometerheffing en de vliegtaks (die nu plotseling laatst maar werd opgeheven ofzo) op ons bordje komen. En maar niet te denken van die betutteling die we nu krijgen.

Er wordt in deze maatschappij alleen maar uitgegaan van het negatieve van dingen. Rap is slecht voor het seksuele beeld dat we hebben, metal zorgt alleen voor satanisme, en games zijn slecht voor de kinderen, want dat levert alleen maar geweld op in onze samenleving. En dit zijn voorbeelden van de 'ouderen' van onze samenleving.

ps: Wat een serieus statement weer van mij als ik dit allemaal teruglees Ik hoop dat jullie toch nog enige samenhang kunnen zien, want ik ben heel anders begonnen dan ik ge eindigd ben

Zelden zo'n terechte klacht gezien hier. Ik zat me ook al kapot te ergeren aan die oude zak vanavond.
-
  donderdag 16 april 2009 @ 20:39:13 #16
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_68085439
tl;dr
  donderdag 16 april 2009 @ 20:40:15 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68085490
Ik merk dat enigszins de meningen hier verdeelt zijn. Hmmmm......... Ik vrees dat ik hierover zal nadenken nadat ik naar Family Guy en Southpark heb gekeken!
pi_68085555
Ja lekker kankeren op de regering en de ouderen. Uit je post blijkt nu al wat voor verzuurde bejaarde je zelf straks wordt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 16 april 2009 @ 20:45:21 #19
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_68085695
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk dat enigszins de meningen hier verdeelt zijn. Hmmmm......... Ik vrees dat ik hierover zal nadenken nadat ik naar Family Guy en Southpark heb gekeken!
Ah goed dat je het zegt, anders had ik SP weer gemist
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 16 april 2009 @ 20:45:44 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_68085715
Met andere woorden de jeugd van tegenwoordig''dat zal'm worden?''
Ik zie ook geen nuttig standpunt bij jouw
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_68085834
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Meningen zijn nooit verdeelt. Dwaas.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:49:37 #22
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68085862
Kutjeugd , allemaal vieze hangjongeren zonder toekomst
  donderdag 16 april 2009 @ 21:00:30 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68086238
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
Met andere woorden de jeugd van tegenwoordig''dat zal'm worden?''
Ik zie ook geen nuttig standpunt bij jouw
NOU IK HEB HIER AL REDENEN GENOEG, OF NIET, FELLOW FOK!KERS!?

*gaat pek en veren halen*
  donderdag 16 april 2009 @ 21:04:33 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_68086389
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

NOU IK HEB HIER AL REDENEN GENOEG, OF NIET, FELLOW FOK!KERS!?

*gaat pek en veren halen*
Heb je nog wat nuttigs te melden? Zo nee ga dan in pub.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 16 april 2009 @ 21:07:11 #25
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68086507
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je nog wat nuttigs te melden? Zo nee ga dan in pub.
Ga janken, ict-er janken om het falende leven wat je lijdt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')