dan blijf je lekker weg en zet je je pc uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Koop een dagboek. Ik ben niet geintresseerd in de dagelijkse beslommeringen in het mongolenhuis.
Ik heb een laptop. Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik wegga of niet. Concentreer jij je nou maar op interessante topics maken. Dat is overduidelijk al te hoog gegrepen voor je.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dan blijf je lekker weg en zet je je pc uit.
Ik zeg altijd expres "ie put"quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Bij mij op stage is het 'iepot'
Je bent niet verplicht het te lezen hehquote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Koop een dagboek. Ik ben niet geintresseerd in de dagelijkse beslommeringen in het mongolenhuis.
tis wat he op teh internetz.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een laptop. Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik wegga of niet. Concentreer jij je nou maar op interessante topics maken. Dat is overduidelijk al te hoog gegrepen voor je.
ik heb heel even de moeite genomen wat topics te bekijken waar je gepost hebt.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Overigens is dat net zo mongolide als ipoot.
Als je wat meer moeite genomen had, of is lezen ook al wat te complex voor je, dan had je gezien dat ik op normale topics ook normaal reageer. Retard.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb heel even de moeite genomen wat topics te bekijken waar je gepost hebt.
oif je bent een kloon van een verzuurde ex mod, of je hebt echt geen leven en maakt je dus echt druk om dingen op een forum.
en nee, je hoeft niet uit te leggen welke van de 2 het is, bok maar lekker op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |