niet mijn stijl, ik hijgquote:Op donderdag 16 april 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij bellen.. en niks zeggen.. en even later weer ophangen
quote:
quote:
Snuit heb jij een auto, met achterbank ?quote:
oh joepieeeeeeeeeee leuk is dat hequote:Op donderdag 16 april 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij bellen.. en niks zeggen.. en even later weer ophangen
Soepelquote:Op donderdag 16 april 2009 19:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Snuit heb jij een auto, met achterbank ?
Misshcien is een Shii iets voor jou dan??quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Een eigen naamtopic maken.. loser!!!!![]()
@murm: niet opnemen kan.. maar het kan bv ook m'n vader zijn, die belt ook altijd anoniem.
quote:
Echt, dit is wel heel erg sneu kutfokkertje!!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef liefie_ het volgende:
ow ik zou hier gewoon bijna niet posten om de TT
Nou heb je 'm verdiend ook! NERD. Met je WoW 1,5 maand en dan nog met plaatjes aan komen zetten.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef KudFokker het volgende:
Mag het even ?
Met al dat commentaar ?
Dan geef ik mezelf wel complimentjes
Ik vraag mij eerlijk gezegd af of er wel eens iets is aan de andere kant van de lijn, want ik hoor helemaal niksquote:Op donderdag 16 april 2009 19:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh joepieeeeeeeeeee leuk is dat he
ik ben altijd gewoon enorm nieuwsgierig wie het dan is die dat doet
de laatste keer dat ik zo'n geval had heb ik na 4 dgn een keer heel netjes gevraagd of hij aub niet meer wilde bellen. En JOH NOOOOOOOOOOOIT meer gebeld!
Dat lijkt me wel wat!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misshcien is een Shii iets voor jou dan??
Slikken kan je wel goed dus?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat!Ik ben nooit zo goed geweest in strijken, misschien dat de Shii mij kan helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |