Daar ben ik het ook wel mee eens ja. Helaas word je ermee dood gegooid aldaar. Maar ik moet zeggen dat dat op het HBO niet veel beter is.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Gebruiken ze op het MBO nu ook al van die volslagen nutteloze Engelse woorden? Wát een onzin zeg.
Och, ze werken daar niet met cijfers maar met O, V en G. Een G haal je bijna nooit (meestal kán dat niet eens), dan houd je een v en een o over. Dat is al evenveel stimulans om een goed cijfer te halen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef pietkanarie het volgende:
Als ze van tevoren al gaan zeggen dat het 'heus niet zoveel uitmaakt of je het assesment wel of niet haalt'... daar krijg je geen betere assesments van. Beetje druk erachter moet kunnen toch?
Scholen houden wel van een beetje 'bangmakerij'
Idd, mensen die aan hun toekomst denkenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bij mij op t MBO (hahahaha MBO whehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) is het of een voldoende (6 - 10) of een onvoldoende, of je nou een 6 of een 10 hebt maakt geen drol uit, waarom zou je dan moeite doen om alles te weten.
kan je wel stoer zeggen van "ja maar is goed voor je toekomst" maar seriously, dat is dom.
gelukkig snap je me!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Idd, mensen die aan hun toekomst denken![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Opdrachten zijn klote.
moeilijk hé, nederlands.![]()
Oja, een stofzuiger zuigt.
quote:
Klagen over HÈT kleine beetje engels dat je krijgt, MBO.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:14 schreef veda het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens ja. Helaas word je ermee dood gegooid aldaar. Maar ik moet zeggen dat dat op het HBO niet veel beter is.
quote:
Moet toch nog eerst de master halen om de PhD te halen of niet soms. Maar ja jij bent al bij de PhD, respect voor jou man, nu gaauw op zoek naar n leven huphup.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef Seam het volgende:
Als je faalt bij een MBO opleiding, zul je de rest van je leven falen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |