Tief toch eens op met je ''nee'' bij elk topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
nee
nablijven op school met astrid
Tief zelf op kutnewbquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Tief toch eens op met je ''nee'' bij elk topic.
lol sorry ik was even pissen en was nog ingelogd. homie van mij heeft dat gedaan maakt niet uit toch? haha kk.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef henkzijlstra het volgende:
mijn pik wordt er hard van
x zaandam gangster
watquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol sorry ik was even pissen en was nog ingelogd. homie van mij heeft dat gedaan maakt niet uit toch? haha kk.
zaandam de gekste of nie joery
nee swa hij zit altijd te kutten is een soort spel tussen ons --> wie kut wie het hardst haha. kk grappig. moet je bij zijn denk ik om te snappen. nu weer ontopic anders wordt ik gekut door de modjes hierquote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zijn homovriendje was even plassen en hij geilde op die meid
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol sorry ik was even pissen en was nog ingelogd. homie van mij heeft dat gedaan maakt niet uit toch? haha kk.
zaandam de gekste of nie joery
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |