Iets over ik die moet weten waarom god mij op de wereld heeft gezet en wat er van mijn verwacht word.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:28 schreef DrD00m het volgende:
Moet je er wel bij vertellen wat voor een informatie ze bij zich hadden wat zo belangrijk was
NEE, u hoeft ook niet aan te bellen of uw onzin een uitzondering op de regel kan vormen.quote:
En dat wou jij niet weten? Misschien hadden ze wel nieuwe informatie die jij nog niet wistquote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Iets over ik die moet weten waarom god mij op de wereld heeft gezet en wat er van mijn verwacht word.
Ofzo.
Als er jezus of god in het verhaal zit niet nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat wou jij niet weten? Misschien hadden ze wel nieuwe informatie die jij nog niet wist
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Haha ja wat een apen. rotop met je religie.
Trouwens. Ook kansloos van die folderknaapjes die de NEE NEE stickers erafhalen en dan een aantal extra setjes folders in je bus gooien.
Waargebeurd!
Nee, elke dag zo'n berg afval op de mat is lekkerquote:
NEE NEE sticker lijkt me voldoende.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Nadinarama het volgende:
Waarom doe je dan ook open? Voor ongewenste geadresseerde post kan je je bij Infofilter aanmelden. Bedrijven zijn per 1 juli volgens mij verplicht om hier gebruik van te maken.
overactieve kranten jongens dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee, elke dag zo'n berg afval op de mat is lekker
Ik vind de papierverkwisting van de folders die bij mij linea recta doorgaan naar de afvalbak eigenlijk kanslozer.quote:
Dat is hier wel even net iets meer. Er is inderdaad 1 keer per week dat pakketje folders en dan nog horde's individuele krantjes, reclame folders, pizza flyers, reli onzin, etc etc etc.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
overactieve kranten jongens dan?
hier 1x in de week 1 pakketje met folders
Hoe weten die gastjes dat er meer op 1 adres wonen dan? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef Pek het volgende:
We wonen met z'n drieën op de trap, maar hebben slechts 1 brievenbus en dus ook maar 1 NEE NEE sticker. Gooien die klootzakjes dus gewoon 2 exemplaren in de bus ipv 3Om dit dicht te timmeren zullen we dus 3 stickers onder elkaar moeten plakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |