Je weet dat niemand enig idee heeft wat je probeert te zeggen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef abovenalles het volgende:
ik heb in een keer heel veel punten gekregen.
en ik heb er 120 euro aan verdient met de 10 euro's
krijg ik het dan ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sideshowbobbie op 15-03-2010 16:00:20 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat ik dit topic nog nooit heb gezien![]()
Zou iemand mij kunnen aanmelden bij Nipo?
GedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook alles aan.. Vreemd :/quote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Euroclix juist erg snel gaan, krijg zeker 40 mails per week. Volgens mij kan je voorkeuren opgeven, misschien ligt het daar aan? Ik selecteer altijd alles bij die voorkeuren.
Bedankt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Klosje op 15-03-2010 15:51:45 ]
dankje!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef Muck het volgende:
Ik heb jullie allebei aangemeld
En broodrooster, die spoiler helpt echt niet tegen spam hoor
PM me maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:10 schreef De-Hamster het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden bij NIPO? E-mailadres geef ik via privebericht als dat kan?
Lekker dan!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef Asgard het volgende:
Laatst 30 euro verdiend bij NIPO voor het aanmelden van allochtone respondenten![]()
Heb je aangemeld, kan paar dagen durenquote:
Dat tikt lekker aan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst een onderzoek op locatie gehad. Het was eigenlijk heel leuk. Ik ging nooit op die mails in vanwege drukte en omdat ze bijna nooit dichtbij genoeg zijn. Nu heb ik gelukkig weer wat rust om me heen en toen kwam er toch ineens een interview in mijn woonplaats via Het Internet Panel. Ik kreeg voor 50 minuten naar plaatjes kijken een VVV bon van 35 euro
Same here.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:10 schreef De-Hamster het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden bij NIPO? E-mailadres geef ik via privebericht als dat kan?
Ja, daar ben ik een paar jaar geleden lid van geweest. Je krijgt heel weinig enquêtes, je kunt eigenlijk alleen maar punten verdienen met mini-polls op hun site. Na 1 jaar schrappen ze al je punten omdat die maar een jaar geldig zijn. Tegen die tijd heb je er voor je gevoel veel maar nog veel te weinig om te laten uitbetalen. Alsof je je salaris op je spaarrekening stort en je baas na een jaar zegt dat hij het terug wil omdat je het niet hebt opgemaakt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |