Zijn meestal de bekende nummers die je zo nu en dan voorbij hoort komen. Maar echt hoog ligt het ratio niet..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die laatste cd slaan ze voor het gemak maar helemaal over inderdaad. Jammer, want da's een verdomd leuk plaatje.
Hihi, inderdaad. Dat wijf is zo nep als de plastic tieten van Anderson. Met d'r stomme kleuterpopquote:Op donderdag 16 april 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Hoe nep kun je zijn? Eerst een plaat maken over hoe verschrikkelijk je ex is, waarbij hij voor de gehele wereld compleet afgemaakt wordt en dan ga je weer gezellig samen hokken.
Ik gebruik ze niet vaak, maar![]()
![]()
![]()
![]()
voor Pink.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef LeonH het volgende:
Dit plaatje heb ik ook wel weer genoeg gehoord...
Ik dacht dat de tieten van Pamela echt waren.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hihi, inderdaad. Dat wijf is zo nep als de plastic tieten van Anderson. Met d'r stomme kleuterpop.
heef pink borsten danquote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de tieten van Pamela echt waren.
vergeleken met Pink dan
De tieten van Pink zijn echt.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de tieten van Pamela echt waren.
vergeleken met Pink dan
Ik heb het niet alleen over de borsten (nu je het zegt vraag ik me ook af of ze die heeft) van Pink, maar ook over de rest.quote:
Ik begin nu een hekel te krijgen aan alles wat naar NiX-Factor, Flopstars of Holland's Got No Talent neigt.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig hoor je het niet zo vaak
Binnenkort opnieuw uitgebracht. Hoor je 'm nog vaker!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig hoor je het niet zo vaak
Dan kun je me net zo goed vrolijk maken met Rick Astley.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, een suf irritant kutnummer, dat is het.
Waarom doet iemand postzegels op tieten?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tieten van Pink zijn echt.
Naar de jetsers van Pamela hoef ik niet meer te kijken. Teveel aan gesleuteld, ik weet niet hoeveel postzegels daar op zitten.
Whehe, cosquote:Op donderdag 16 april 2009 20:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, een suf irritant kutnummer, dat is het.
Haha, nou bijvoorbeeld. Nee meende tenminste nog wat ie zong.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kun je me net zo goed vrolijk maken met Rick Astley.
Dat meen je toch niet ?!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnenkort opnieuw uitgebracht. Hoor je 'm nog vaker!
Legitieme reden om weer eens te kunnen likkenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Waarom doet iemand postzegels op tieten?
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Waarom doet iemand postzegels op tieten?
De mannen zijn ook niet veel beter.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
Ik vind die vrouwensingersongwriterliedjes altijd zo op elkaar lijken
Mwah... Niet állemaal (ben zelf nogal female singer-songwriterfan), maar dit nummer.... ik weet 't niet. Sia heeft één erg goed nummer gemaakt: Breathe Mequote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
Ik vind die vrouwensingersongwriterliedjes altijd zo op elkaar lijken
Zijn nummer 'Never Gonna Give You Up' heb ik ook op mijn MP3.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, nou bijvoorbeeld. Nee meende tenminste nog wat ie zong.
Die stemmen lijken vaak iets minder op elkaar, maar ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De mannen zijn ook niet veel beter.
Je bent een kenner !quote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn nummer 'Never Gonna Give You Up' heb ik ook op mijn MP3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |