Ik check het straks even voor je, heb ook een 207. En mijn RDS staat gewoon netjes uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik hoop echt heel graag dat jullie mij kunnen helpen!
Ik heb een lease-auto gekregen van mijn werk, een Peugeot 207. Het is echt een perfect ding. Alleen ik heb de standaard radio erin zitten en die springt om de zoveel tijd automatisch op de verkeersinformatie, gewoon op een andere zender enzo. Dus het maakt niks uit of ik CD luister of 3fm of wat dan ook. Hij gaat altijd naar de verkeersinformatie van volgens mij radio 2 om de zoveel tijd.
Ik word er echt gek van!. Nou heb ik het instructieboekje al doorgepluist en daarin vond ik dat ik de REG en RDS functie uit moest zetten. Of in ieder geval dat dacht ik. Alleen het springt nu nog steeds de hele tijd over. Het irriteerd op een gegeven moment echt ziekelijk.![]()
Weet 1 van jullie misschien hoe ik dit uit kan zetten?![]()
Ik zie in het menu van de radio zelf ook niet echt opties staan die er veel mee te maken kunnen hebben.
Alvast bedankt.
Dankje!, dat zou wel geweldig zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik check het straks even voor je, heb ook een 207. En mijn RDS staat gewoon netjes uit.
Voor zover ik gezien heb, heb ik volgens mij geen TA-knopje erop zitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:12 schreef Clupea het volgende:
even op het TA-knopje drukken.. (traffic assist)
Zo, terug van mn lunchrondje en de parkeerplaats. Er zit een TA / PTY knopje helemaal rechts bovenin bij de standaard simpele peugeot radio? RDS blijft dan aan (dat wil je aanhouden, want die vertelt welke zender, en welke muziek er op dat moment draait enzo) , TA gaat wel uit als je erop drukt.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
Voor zover ik gezien heb, heb ik volgens mij geen TA-knopje erop zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |