"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef Poem het volgende:
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld en kom op, gaan met die banaan en nee heb je, ja kan je krijgen.
En inderdaad: meisjes vreten je niet op.
Als je iets doms zegt, lach dan met haar mee. Een beetje zelfspot kan geen kwaad.
Succes!
In sommige gevallen werkt dat inderdaad. Niet als je dat vraagt op school bij een meisje die constant aan het leren is maar bijv. om 2 uur in de ochtend tijdens het stappen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
"He yoh, ik ben een sukkel die niet uit z'n woorden kan komen. Wil je nu met me naar bed?
Groetjes ..."
Wat denk je zelf? Zou dat succes hebben?
Grappig, ik ken dat spreekwoord alleen in negatieve zin.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef Poem het volgende:
Weet je, TS, als je een meisje wil aanspreken, kan je jezelf een beetje aansporen met motto's als wie brutaal is, heeft de halve wereld
echt he. heb ik ook altijd. Zit ik op het einde van de avond met een meid die ik eigenlijk niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:12 schreef Chev het volgende:
bij meiden die ik wel leuk vind ik toch écht mezelf moet pushen
En wat vinden ze van schattige gasten? Juist, "beste vrienden"-materiaal.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef ssebass het volgende:
Ach meisjes vinden verlegen gasten schattig.
pacmaniac zegt alleen dat het zo weer over gaat wat is daar onvriendelijk aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef RADJEV766 het volgende:
pacmaniac
beetje onvriendelijk van je opmerkingen ik vraag alleen om hulp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |