quote:Op donderdag 16 april 2009 01:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
nee
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:06 schreef LaStrange het volgende:
ik moest een beetje lachen. Ben ik nu een loser?
[ afbeelding ]
quote:
neequote:Op donderdag 16 april 2009 02:06 schreef LaStrange het volgende:
ik moest een beetje lachen. Ben ik nu een stoer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
flikker op met je kankertopic
Je mond zit vol met bacteriën etcquote:Op donderdag 16 april 2009 01:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
Zit ik lekker te fappen fokken, komt er ineens een mot op mijn scherm zitten![]()
Vredelievend als ik ben jaag ik dat beest met zachte hand weg, en denk er vervolgens niet meer aan.
Neem ik een uur later een slok van mijn cola, voel ik ineens iets mijn mond indrijven.
HEEFT DIE KUTMOT ZICHZELF VERZOPEN IN MIJN COLA EN NU HAD IK HEM IN MIJN MOND![]()
Heb hem natuurlijk direct uitgetuft maar voel me nu echt smerig![]()
Klacht: kutmot
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
Zit ik lekker te fappen fokken, komt er ineens een mot op mijn scherm zitten![]()
Vredelievend als ik ben jaag ik dat beest met zachte hand weg, en denk er vervolgens niet meer aan.
Neem ik een uur later een slok van mijn cola, voel ik ineens iets mijn mond indrijven.
HEEFT DIE KUTMOT ZICHZELF VERZOPEN IN MIJN COLA EN NU HAD IK HEM IN MIJN MOND![]()
Heb hem natuurlijk direct uitgetuft maar voel me nu echt smerig![]()
Klacht: kutmot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |