Exporteren naar .ppt of .pdf? Dat kan welquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef Jarno het volgende:
Vriendjes..
Kan ik een keynote presentatie packagen of exporteren ofwatdanook zodat ik 'm op een Windows bak kan laten zien? Hm?
How to use Keynote Transitions in Windowsquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef Jarno het volgende:
Vriendjes..
Kan ik een keynote presentatie packagen of exporteren ofwatdanook zodat ik 'm op een Windows bak kan laten zien? Hm?
Tof, geen slechte prijs.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gekocht via eBay en inmiddels op de post. Heb ik weer; koop ik de MBA van deze gozer over.
Wel een mooie deal. Applecare tot medio 2011 (overdracht is inmiddels in gang gezet) en een aantal extra's, zoals externe superdrive en ethernet-usb. En dat alles voor 900 euro. Ik weet niet eens of ik mijn MBP wel ga verkopen met zo'n deal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Nero22 het volgende:
Ik wil ook een MacBook, maar heb de centjes niet.![]()
ditoquote:
Die heb ik ook, jammer dat je maar een paar zenders kan kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
Vandaag ook weer een leuke gadget gekocht: handig om voetbal te kijken in de trein!
[ link | afbeelding ]
Nope, maar wel op externe FW-schijf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al gelukt om Mac OS X Snow Leopard via VMWare te draaien?
Je informatie klopt niet, de 'ruimste' Nano is nog steeds 16 GB. De iPod Touch is wel in 32 Gb te krijgen, maar of die compact genoeg is voor je weet ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 15:32 schreef tinoburg het volgende:
ik hoorde viavia dat steve jobs op 1 april jl de ipod nano 32gb heeft aangekondigd?
wanneer komt dat ding uit in NL ?
Mijn 3g Ipod 20gb is wel aan vervanging toe, en die nano's zijn net iets compacter...
als iemand meer weet, hoor ik dat graag.
Viavia kan meer zeggen, maar er is niets nieuws aangekondigd.quote:Op zondag 19 april 2009 15:32 schreef tinoburg het volgende:
ik hoorde viavia dat steve jobs op 1 april jl de ipod nano 32gb heeft aangekondigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |