Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef LightLuke het volgende:
Ook maar weer is wat besteld, en wel http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269 is kijken wat dat is
Thank you for your good review of it!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).
Toeval bestaat niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef jack-peng het volgende:
For example ,the "Jieshibang" condem in shop cost me 11¥,and from taobao supplier ,it just 3¥-4¥
Huh?quote:
Mja... condooms met "bang" (jeweetwel, engels voor knallen of uhm... 'de liefde bedrijven') in de naam?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
I bought condoms for 8 eurocent per piece!
Ow zo lol... En die Yuan dingen zijn dan kutjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja... condooms met "bang" (jeweetwel, engels voor knallen of uhm... 'de liefde bedrijven') in de naam?
I will do a promotion send condom to customer for free ,anyone just by an item from me ,can pay for 0.01$ to get a piece of condom,good quality, anyone will interested in this ? It is my rough planquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Really !?
I mean a brand condom....
Free condoms on every order? Now that's something else.quote:foto Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I will do a promotion send condom to customer for free ,anyone just by an item from me ,can pay for 0.01$ to get a piece of condom,good quality, anyone will interested in this ? It is my rough plan
If there is no one support it ,I give up
Yep!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Free condoms on every order? Now that's something else.
Maybe you'd be the first shop ever to do such a thing! You will get famous!
Dont you want to use them yourself?quote:foto Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep!
Anyone have an order in my website,just need addtional 0.01$ can get a good quality condom.
My partner get 2 box of condom from a factory for free. so......
But i think the size could be a problem.. You know what they say about the dutch right?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep!
Anyone have an order in my website,just need addtional 0.01$ can get a good quality condom.
My partner get 2 box of condom from a factory for free. so......
Haha, dan mik ik er wel een setje oplaadbare batterijen inquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).
Krijg je daar geen gezeik mee met de douane?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:
____
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ €11,-
[ afbeelding ]
Als ik zo'n ding om heb denkt iedereen dat 'ie sowieso nep is.![]()
Hehe dropship ik iets stuurt ie een condoom meequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahahah, that would be great.
But don't automatically send them with orders, people might think its weird.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe dropship ik iets stuurt ie een condoom mee
Via TaoBao/Jack?quote:
Mijne nog nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef Granaatappel het volgende:
RAY-BAN BRIL IS BINNEN!![]()
Foto's volgen over een half uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop